حواس دشمنان به کارهایشان باشد و به مردم ما توهین نکنند، چراکه سربازان ایران از آنها نمی‌گذرند.

حواس دشمنان به کارهایشان باشد که به مردم ما توهین نکنندامیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در محفل انس با قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق در بندرعباس گفت: محافل انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان به شکل ویژه‌ای برگزار می‌شود، اما در طول سال هم این برنامه ها در قرارگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود و پدافند هوایی امور قرآنی را اولویت اول خود می‌داند چرا که قرآن نجات بخش جامعه بشری است و ما را از مهلکه دنیوی نجات می دهد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: فاصله گرفتن از قرآن و معانی ارزشمند آن باعث انحراف می شود و امروز می‌بینید که امثال تکفیری ها و داعشی ها تعابیر و تفاسیر نادرستی از قرآن دارند و معنی آن را نمی فهمند چه فجایعی به بار می آورند اما جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که پیرو واقعی قرآن است و به خاطر همین پایدار باقی می ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ما به عنوان سرباز قرارگاه پدافند هوایی که خدمت شبانه روزی و بدون تعطیلی دارد به دوستان و ملت عزیز خودمان می گوییم تا زمانی که این کشور به نور قرآن زنده است از همه چیز خود می گذریم تا از کشور دفاع کنیم و به دشمنان هم می گوییم که حواسشان به کارهایشان باشد که به مردم ما توهین نکنند چراکه سربازان ایران اسلامی از آنها نخواهند گذشت.

گفتنی است در این محفل قرآنی، قاریان برتر استانی آقایان حمیدزاده و محمدزاده به تلاوت قرآن کریم پرداختند و در پایان از تعدادی حافظان قرآنی این منطقه پدافندی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/



:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397
حضور ترامپ در برجام هیچ منفعتی برای ما نداشت/ ترسی از جنگ نداریم

امیر حیدری گفت: اگر جنگی صورت گیرد نیروهای مسلح ایران با تمام توانمندی های خود طومار دشمن را در هم خواهند پیچید.

حضور ترامپ در برجام هیچ منفعتی برای ما نداشت/ ترسی از جنگ نداریمامیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فرماندهان، معاونین و کارکنان ستاد این نیرو که امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت انجام شد، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این روزها پروژه بزرگ‌نمایی خروج ترامپ از برجام را کلید زدند تا یاس و نا امیدی را در جامعه رواج دهند.

حیدری با بیان اینکه ما باید با هوشیاری در جریان توطئه‌های دشمن قرار بگیریم، افزود: ملت با بصیرت ما باید بدانند که حضور ترامپ در برجام هیچ منفعتی برای ما نداشت و اینکه از برجام خارج شده است نیز هیچ گونه ضرری به ما نخواهد رسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: هدف دشمن نا امیدسازی مردم از نظام است و عده‌ای ماموریت دارند با سیاه نمایی فعالیت های روبه رشد کشور را به صورت منفی بیان کنند. دشمن درصدد است با ایجاد جنگ روانی ملت ما را از آرمان های انقلاب اسلامی دور کند، همه آحاد جامعه باید در مقابل این دسیسه هوشیار باشند به ویژه ما نظامی‌ها هیچ وقت نباید از توطئه‌های دشمن غافل شویم.

وی ایجاد رعب و وحشت را از دیگر گزینه‌های دشمن خواند و اشاره کرد: یکی از مهمترین مولفه رعب و وحشت شایعه جنگ نظامی است که دشمن سعی دارد از این طریق ترس را در دل مردم جاری کند غافل از اینکه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «جنگ موهبت الهی است» پس جنگ برای ما ترس و نا امیدی نیست، اگر جنگی صورت گیرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام توانمندی هایی که دارند و به لطف خدا طومار دشمن را در هم خواهند پیچید.

حیدری در ادامه اظهار کرد: برابر منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) مبنی بر چابک سازی در نیروی زمینی، تغییرات اساسی در ساختار این نیرو صورت گرفته است. امروز یگان‌های نیروی زمینی ارتش با برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات مدرن توان مقابله با هر نوع عملیات روز دنیا را دارند و با هدایت های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا به یک نیروی تاثیر گذار در سطح نیروهای مسلح رسیده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیار مطلوبی در نیروی زمینی ارتش از جمله فعال سازی منابع و کارخانجات، اورهال تجهیزات زمین گیر شده، تولید قطعات مورد نیاز، تجهیز ناوگان بالگردی به ویژه به دوربین‌های دید در شب، دستیابی به راکت‌های دقیق زن و … صورت گرفته است و به واسطه این توانمندی‌ها است که باید همه را به آینده‌ای روشن امیدوار کنیم.



:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397
برخی این سوال را مطرح کرده‌اند که چرا غیبت بن سلمان طولانی شده است؟
 
false
محمدبن سلمان

به دنبال طرح این سوال که چرا غیبت ولی‌عهد سعودی در انظار عمومی طولانی شده، خبرگزاری اتیوپی مدعی دیدار نخست‌وزیر این کشور با ولی‌عهد سعودی شده اما خبرگزاری عربستان خبری در این خصوص منتشر نکرده است.

غیبت طولانی‌مدت محمد بن سلمان همچنان موضوع داغ برخی رسانه‌هاست. محمد بن سلمان تقریبا از چند روز بعد از حادثه تیراندازی در محوطه کاخ سلطنتی محله «الخزامی» واقع در ریاض در اول اردیبهشت‌ماه دیگر در انظار عمومی دیده نشده است.

برخی این سوال را مطرح کرده‌اند که چرا غیبت او طولانی شده است؟

در واکنش به این سوال‌ها، سه روز پیش رئیس دفتر بن سلمان در توییتر عکس از ولی‌عهد سعودی منتشر کرد که با لباس غیررسمی در کنار حمد بن عیسی شاه بحرین، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و محمد بن زاید ولی‌عهد ابوظبی ایستاده است اما زمان و مکان آن مشخص نیست. برخی این اقدام رئیس دفتر بن سلمان را واکنشی دانستند به سوالهای اخیر درباره سرنوشت بن سلمان.

جدیدترین مورد که کمی عجیب به نظر می‌رسد، خبر دیدار نخست‌وزیر اتیوپی با ولی‌عهد عربستان است. روز جمعه (۱۸ می) خبرگزاری اتیوپی اعلام کرد که «ابی احمد» نخست‌وزیر این کشور در ریاض به دیدار «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان رفته است اما خبرگزاری رسمی عربستان در اخبار مربوط به ولی‌عهد هیچ خبری در این خصوص پوشش نداده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397
حمله موشکی یمن به پایگاه راداری عربستان سعودی

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه راداری ارتش عربستان سعودی در منطقه خمیس مشیط را با موشک بالستیک هدف قرار داد.

حمله موشکی یمن به پایگاه راداری عربستان سعودیبه نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یگان موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه راداری ارتش عربستان سعودی در منطقه خمیس مشیط را با موشک بالستیک بدر یک هدف قرار داد.
انتهای پیام/



:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397
موشک‌های محور مقاومت و گنبدی که فروریخت

سامانه گنبد آهنین اسرائیل با وجود بزرگ‌نمایی‌های بسیار، نتوانست حتی چند فروند راکت را منهدم کند.

وقتی در بامداد پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت راکت‌های سوری بر فراز بلندی‌های جولان اشغالی مشاهده شدند و آژیر خطر به صدا درآمد؛ تمام امید صهیونیست‌ها به سامانه‌های پدافندی به خصوص گنبد آهنین بود که تمام راکت‌ها را منهدم کند، اما این امید واهی به کابوس تبدیل شد و شبی پرخطر را برای ساکنین مناطق اشغالی رقم زد.

نیرو‌های سوری در این شب نزدیک به ۷۰ فروند راکت به سمت بلندی‌های جولان شلیک کردند و به گفته رسانه‌های غربی از جمله دیلی تلگراف و گاردین سامانه پدافندی گنبد آهنین اسرائیل فقط توانست ۴ فروند را رهگیری و منهدم کند؛ حال سوالی که باید پرسید این است که چرا گنبد آهنینی که به همت یار غار آمریکا ساخته شده نتوانست در برابر راکت‌های سوری مقاومت کند و فقط به تماشای اصابت راکت‌ها به اهداف نشست.

راکت‌های سوری گنبد آرزوی اسرائیلی‌ها را نابود کرد/ موشک‌های مقاومت و گنبدی که فروریخت/ نابودی گنبد آهنین اسرائیل نتیجه اعتماد به یانکی‌ها

هزینه گزاف اما بی‌نتیجه اسرائیل برای پدافند هوایی

از زمانی که رژیم صهیونیستی با حمایت کشور‌های غربی بخش‌هایی از سرزمین فلسطین را اشغال کرد می‌دانست که کشور‌های منطقه تشکیل سرزمین یهودی را در قبله اول مسلمانان نمی‌پذیرند و به مقابله با این اشغال بر می‌خیزند، پس از همان ابتدا با صرف هزینه‌های گزاف کار تجهیز خود به سلاح‌های مدرن را آغاز کرد.

اسرائیل از ابتدا تا امروز سالانه نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد دلار برای برنامه نظامی خود هزینه صرف کرده که بخش بیشتر آن صرف ساخت و یا خرید سامانه پدافند هوایی برای مقابله با جنگنده‌ها، موشک‌ها و راکت‌هایی شده که احتمال شلیک آن‌ها به سرزمین اشغالی وجود داشت



:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397
بازگشت ایران به جایگاه واقعی در میان ارتش‌های جهان.

بازگشت ایران به جایگاه واقعی در میان ارتش‌های جهان.هر ساله ارتش‌های جهان توسط سایت‌ها و کارشناسان مطرح نظامی رتبه‌بندی می‌شوند.

و برای این کار از مولفه‌هایی چون میزان هزینه‌های صرف شده برای تجهیز قوای نظامی، تعداد تجهیزات و ادوات در اختیار یگان‌ها، معیشت، تولید ناخالص داخلی، تعداد نظامیان، تعداد کشتی‌های جنگی و زیردریایی‌ها، تعداد هواپیما‌ها و هلی کوپترها، تعداد تانک‌ها و نفربرها، شرایط جغرافیایی حاکم بر کشور و قدرت نفوذ کشور‌ها در منطقه خود استفاده می‌کنند.

در این رتبه‌بندی کشورهایی چون ایالات متحده آمریکا و روسیه که با صرف هزینه هنگفت نیرو‌های خود را مجهز کرده‌اند در صدر قرار دارند و برخی کشور‌ها نیز که خریدار سنگین تسلیحات غربی هستند در بین ۳۰ کشور اول جهان هستند، اما نکته مهم حضور کشورهایی چون جمهوری اسلامی ایران که هیچ وابستگی به غرب و شرق ندارند در بین ۱۵ کشور برتر است.

بازگشت ایران به جایگاه واقعی در میان ارتش‌های جهان با همکاری ید واحده

 



:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397
تصویری از صحنه تصادف ساموئل هافبک سابق استقلال

تصادف دلخراش ساموئل +عکس

 جی لوید ساموئل بازیکن تیم ملی ترینیداد و توباگو و هافبک سابق تیم استقلال جان خود را در سانحه رانندگی از دست داد.

 ساموئل پس از اینکه فرزندانش را به مدرسه می‌رساند در راه بازگشت با یک کامیون در نزدیکی وارینگتون تصادف می‌کند و به شدت دچار جراحت می‌شود.

بنابر گفته شاهدان عینی، نیروهای امداد و پلیس و آتش‌نشانی در صحنه حاضر می‌شوند، زیرا قبل از آن آتش‌سوزی شدیدی در اثر خودرو درون اتومبیل ساموئل رخ می‌دهد و کمک‌رسانی بسیار سخت و دشوار شده بود.

بیشتر رسانه‌های انگلیسی به این خبر پرداختند و تیم‌های باشگاهی استون ویلا، بولتون و بسیاری از صفحه طرفداران فوتبال انگلیس این اتفاق را تسلیت گفته‌اند. در ادامه تصویر خودروی آتش گرفته وی را مشاهده می‌کنید:

تصادف دلخراش ساموئل +عکس

تصادف دلخراش ساموئل +عکس

 



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397
زیارتی که ثوابش برابر حج است/اعمال شب و روز اول ماه رمضان

                             

زیارتی که ثوابش برابر حج است/اعمال شب و روز اول ماه رمضان

به گزارش افکارنیوز، ماه مبارک رمضان ماه نجوا با پروردگار و بودن بر سر سفره‌ای است که بندگان از سحرگاه روز نخست، به مدت یک ماه به مهمانی خالق می روند و از جود و کرامت الهی بهره مند می شوند. ماه رمضان ماه بهار قرآن است، ماهی که بهترین فرصت را برای بازیابی وجود خویش فراهم می کند و رحمت الهی جاری می شود.

در این ماه اعمال بسیاری مانند روزه داری، اقامه نماز و ... واجب شمرده و اما اموری مانند اطعام به نیازمندان، کمک به مستمندان و  ... مسستحب یاد شده است. برای این ماه مبارک در شب و روز اول آن اعمال مستحبی ذکر شده است که در ادامه به آن اشاره می‌شود:



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397
گوینده قدیمی اخبار صدا و سیما صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

  قاسم افشار که از سال‌های اول انقلاب، گویندگی در بخش های خبری رادیو و تلویزیون را بر عهده داشت و در بحبوحه سال‌های دفاع مقدس با صدایی حماسی بارها اخبار مربوط به پیروزی های رزمندگان اسلام را به اطلاع هموطنان رسانده بود، بامداد امروز بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

قاسم افشار از استادان گویندگی و فن بیان بود و صدای ماندگار او هرگز از ذهن مخاطبان رادیو و تلویزیون حذف نخواهد شد.

افشار دوشنبه ۱۳ آبان ماه ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در تهران و قصرشیرین طی کرد. سپس برای ادامه تحصیل به مدرسه عالی پارس رفت و در رشته روانشناسی ادامه تحصیل داد. با وقوع انقلاب فرهنگی تحصیلات دانشگاهی او نیمه‌تمام ماند؛ اما پس از بازگشایی دانشگاه‌ها کارشناسی روانشناسی را از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کرد. او سپس کارشناسی ارشد خود را در همین رشته از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرد.

او از کودکی و دوران مدرسه به اجرای برنامه علاقه داشت و در دوره دبیرستان این علاقه به سمت گویندگی خبر کشیده شد. وی علاوه بر گویندگی اخبار صدا و سیما، به عنوان کارشناس ارشد با سازمان پژوهش‌های علمی نیز همکاری می‌کرده‌ است.



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397
موگرینی: نمی‌توانم درباره تضمین صحبت کنم

ظریف وزیر خارجه کشورمان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از پایان نشست بروکسل بخشی از محتوای مطرح‌شده در این نشست را بازگو کردند.

 محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان که برای انجام مذاکرات برجامی به اروپا سفر کرده است، پس از پایان نشست بروکسل گفت: این نشست شروع خوبی بود اما همه چیز به چند هفته آینده بستگی دارد.

موگرینی: نمی‌توانم درباره تضمین صحبت کنم

ظریف: باید تضمین دریافت کنیم که منافعمان در برجام حفظ می‌شود/ موگرینی: تضمین نمی‌دهیم اما برای حفظ تجارت با ایران تلاش می‌کنیم



:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397
قیام فلسطینی‌ها علیه انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی

قیام فلسطینی‌ها علیه انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی.مراسم مقدماتی انتقال سفارتخانه آمریکا در فلسطین اشغالی از تل‌آویو به قدس از صبح امروز آغاز شده است،ملت فلسطین نیز در واکنش به این اقدام خصمانه در سراسر این کشور در حال برگزاری راهپیمایی بزرگی هستند.

آغاز تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار غزه

 



:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 24 ارديبهشت 1397
کشورهای آسیایی باید هرچه بیشتر با یکدیگر کار و همکاری کنند/
رئیس‌جمهور سریلانکا با رهبر معظم انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: کشورهای آسیایی باید هرچه بیشتر با یکدیگر کار و همکاری کنند، زیرا این همکاری‌ها موجب تقویت آن‌ها خواهد شد.

 آقای سیریسنا رئیس جمهور سریلانکا عصر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.



:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 24 ارديبهشت 1397
صدای عجز ارتش سعودی از کشف لانچر موشک‌های یمنی به هوا بلند شد/
کلاه سبزها در یمن

 

ارتش سعودی با وجود تمام دارایی های نظامی و جنگنده های مدرن و گذشت ۳ سال از شروع تجاوز به همسایه خود، دست به دامان ۱۲ آمریکایی شده تا به آنها کمک کنند چطور لانچرها و انبارهای موشکی یمنی ها را کشف کنند.

صدای عجز ارتش سعودی از کشف لانچر موشک‌های یمنی به هوا بلند شد/ کلاه سبزهای آمریکایی برای دور جدید دوشیدن وارد می‌شوند .



:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 24 ارديبهشت 1397
سلاح تک تیرانداز طاهر ساخت جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش


:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
هشدارهای جدی که زیر بغل به شما می دهد!

بعضی از علائمی از بیماری ها در بدن وجود دارد که در نقاط مختلف بدن خود را نشان می دهند. اگر می خواهید بدانید چه اتفاقی در بدن شما در حال افاق افتادن است این مقاله را بخوانید تا هشدارهای جدی که زیر بغل به شما می دهد را بشناسید.

هشدارهای جدی که زیر بغل به شما می دهد!

گاهی اوقات نقاطی از بدن وجود دارد که دچار تغییر حالت می شوند و در بسیاری از مواقع باید این حالات غیر عادی را جدی گرفت زیرا هشدارهای جدی به ما می دهند. زیر بغل یکی از نقاط بدن است که می تواند دچار تغییر حالت شود و باید آن ها را جدی گرفت. در ادامه لیستی از هشدارهای جدی که زیر بغل به شما می دهد را نوشته ایم بخوانید تا در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
این وسیله ها آلوده تر از توالت هستند!

فقط توالت نیست که کثیف ات و ناقل میکروب و بیماری می باشد بلکه وسیله هایی وجود دارند که آلوده تر از توالت می باشند. مثلا این وسیله ها آلوده تر از توالت هستند!

این وسیله ها آلوده تر از توالت هستند!

همانطور که می دانید توالت یکی از محیط های آلوده ای است که می تواند میکروب های بسیاری را وارد بدن کند. ولی توالت تنها محیطی نیست که آلوده است و می تواند میکروبها را وارد بدن بکندو و بعد از آن عواقب خطرناک دیگری داشته باشد. اگر نمی دانید کدام وسیله ها آلوده تر از توالت هستند با ما باشید ما به شما می گوییم کهاین وسیله ها آلوده تر از توالت هستند!



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
آموزش دستشویی رفتن به کودکان، والدین بخوانند
 آموزش دستشویی رفتن به کودکان، والدین بخوانند
باید متوجه باشید که کودک در نهایت به رغم آموزش یا بی توجهی ما ، دستشویی رفتن را یاد می گیرد.

به گزارش بهداشت نیوز، با این آموزش کودک یاد می گیرد چگونه به دستشویی برود ، خودش را بشوید و دست هایش را تمیز کند. این مسئله در ابتدا برای ما نگران کننده است. بسیاری از ما نسبت به کثیفی واکنش های ناخوشایندی از خود نشان می دهیم.
ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا دستشویی رفتن را به او آموزش دهیم اما در نهایت هیچ موفقیتی به دست نمی آید . گاهی به  دلیل موفقیت هایی که دیگر والدین در این زمینه به دست می آورند ، سرخورده و ناراحت می شویم ؛ در نتیجه دیگر از صبر و حوصله خبری نیست.

سپس از این وضعیت خسته میشویم که این برخورد نه تنها شرایط را تغییر نمی دهد بلکه موجب آسیب رسیدن به روابط ما و آنها می شود.
در ابتدا باید متوجه باشید که کودک در نهایت به رغم آموزش یا بی توجهی ما ، دستشویی رفتن را یاد می گیرد. مطمئن هستم کسی را نمی شناسید که بگوید کودکم چندین سال است چنین مشکلی دارد. روشی که برای آموزش کودک استفاده می شود ارتباط بسیار زیادی با تکامل شخصیت او دارد.



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
چای سبز برای این افراد قدغن است
چای سبز برای این افراد قدغن است
اگر چه چای سبز خواص بسیاری برای سلامتی دارد، با این حال آثار چای سبز و ترکیبات آن ممکن است تا مقدار خاصی مفید باشد اما دوزهای بالاتر آن ممکن است موجب برخی عوارض نامطلوب شود.

به گزارش بهداشت نیوز، اثر ترکیبات چای سبز ممکن است در همه افراد مشابه نباشد. اثرات مضر مصرف بیش از حد چای (سیاه یا سبز) به علت سه عامل اصلی است:

۱. کافئین آن
۲. ماندگاری آلومینیوم
۳. اثرات پلی فنل بر میزان آهن بدن
پژوهش‌ها نشان داده‌اند که برخی از عصاره‌های چای سبز، سمی است و مصرف آن می‌تواند بیماری‌های متابولیک را به وجود آورد. مطالعه دیگری نشان داده است که مصرف بیش از حد این نوع چای باعث آسیب به پانکراس و کبد می‌شود. مصرف بیش از حد کافئین که در چای سبز و بعضی از عصاره‌های آن وجود دارد در بعضی از افراد باعث علائمی مانند عصبانیت، بی‌خوابی و بی‌قراری می‌شود. افرادی که دارای بیماری فشار چشم هستند، از چای سبز نباید استفاده کنند. افراد با بیماری میگرن نیز باید چای سبز به میزان کم مصرف کنند.

در رابطه با مصرف چای سبز برخی نکات را به یاد داشته باشید:
افراد مبتلا به بیماری قلبی یا مشکلات قلبی - عروقی نباید این نوع چای را مصرف کنند.

زنان باردار و شیرده نباید بیش از یک یا دو فنجان در روز بنوشند زیرا کافئین می‌تواند باعث افزایش ضربان قلب شود.

با توجه به اثرات کافئین، در مصرف همزمان چای سبز و بعضی از داروها باید احتیاط کرد تا تداخل دارویی به وجود نیاید.

برخی مطالعات قابلیت چای سبز در جذب سطح بالایی از آلومینیوم بدن را نشان داده است. این ویژگی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مهم است زیرا آلومینیوم می‌تواند توسط بدن انباشته و در نتیجه ایجاد بیماری‌های عصبی کند.

ترکیبات این چای توانایی جذب آهن را داشته و مصرف بیش از حد آن می‌تواند باعث کاهش قابل توجه آهن در بدن شود.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
امیر حاتمی: برای نابودی داعش در افغانستان آمادگی لازم داریم

امیر حاتمی وزیر دفاع ایران با بیان اینکه داعش ابزار امنیتی آمریکا است گفت: برای نابودی این گروه تروریستی در افغانستان آمادگی لازم را داریم.

 به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سپهبد طارق شاه بهرامی وزیر دفاع جمهوری اسلامی افغانستان که به دعوت وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در رأس یک هیئت بلندپایه دفاعی و نظامی به  ایران سفر کرده است در ستاد وزارت دفاع مورد استقبال رسمی امیر سرتیپ حاتمی قرار گرفت و بلافاصله دور نخست مذاکرات دوجانبه با حضور وزرای دفاع جمهوری اسلامی ایران و افغانستان برگزار شد.



:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
۱۰۰ درصد آنچه که مورد نیاز نیروی زمینی است را می‌توانیم خودمان تولید کنیم

۱۰۰ درصد آنچه که مورد نیاز نیروی زمینی است را می‌توانیم خودمان تولید کنیم

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش رونمایی از کتاب «الگوهای فرماندهی مطلوب» که صبح روز شنبه 22 اردیبهشت در ستاد نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: فرماندهی در نیروی زمینی بر سه اصل ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری است. 

وی ادامه داد: امروز ما اعتقاد داریم در زمان غیبت ولی عصر (عج) صراط مستقیم پیروی از ولایت مطلقه فقیه است.

حیدری با اشاره به محتویات کتاب الگوهای فرماندهی مطلوب اظهار کرد: محتوای کتاب الگوهای فرماندهی مطلوب یک دانشنامه کامل است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: 17 اسفند ۹۳ نخستین همایش الگوی فرماندهی مطلوب برگزار شد و تاکنون چندین دوره از این همایش ها در طول سال های قبل برگزار شده است.

وی اظهار کرد: مطالبات فرمانده معظم کل قوا از نیروهای مسلح در کتاب «فرماندهی مطلوب از منظر فرماندهی معظم کل قوا» گردآوری شده است .

حیدری در پایان تاکید کرد: ۱۰۰ درصد آنچه که در چرخه دفاعی مورد نیاز نیروی زمینی است را می توانیم خودمان تولید کنیم و به رخ جهانیان بکشیم.



:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات پارلمانی در عراق/پیشتازی ائتلاف‌های «النصر» و «الفتح» در استان بصره

نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات پارلمانی در عراق/پیشتازی ائتلاف‌های «النصر» و «الفتح» در استان بصره

 نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات پارلمانی در عراق/ به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، شمارش اولیه آرای انتخابات پارلمانی عراق از پیشتازی به ترتیب ائتلاف های النصر (به ریاست حیدر العبادی)؛ الفتح (به ریاست هادی العامری)؛ سائرون (وابسته به مقتدی صدر) و دولت قانون (به ریاست نوری المالکی) در استان بصره حکایت دارد.

در استان نینوا نیز ائتلاف «نینوی هویتنا» و «النصر» به ترتیب پیشتاز هستند.

نتایج شمارش اولیه آرای انتخابات پارلمانی عراق در منطقه کردستان نیز از پیشتازی حزب «اتحادیه میهنی» کردستان در دو استان سلیمانیه و حلبچه و پیشتازی حزب «دموکرات» کردستان در دو استان اربیل و دهوک حکایت دارد.

از سوی دیگر، «احمد الاسدی»، سخنگوی ائتلاف «الفتح»، به رهبری هادی العامری، اعلام کرد نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات پارلمانی عراق از پیشتازی این ائتلاف حکایت دارد. با این حال، وی درباره احتمال تقلب در اعلام نتایج این انتخابات ابراز نگرانی کرد. 
انتهای پیام/



:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
اگر زود از کوره درمی روید؛ این کار را انجام دهید!

بسیاری از افراد به دلیل شرایط سخت کاری و زندگی و یا دلایل دیگر زود از کوره می روند و بعد هم پشیمان می شوند؛ اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که زود از کوره در می روید حتما این مقاله را بخوانید.

اگر زود از کوره درمی روید؛ این کار را انجام دهید!

از کوره در رفتن یا عصبانیت از خصوصیات اخلاقی عده ای است که با این اخلاق محبوبیت فرد در جمع انسان های جامعه ممکن است کاهش یابد. در هر شرایطی لازم است که عصبانیت خود را کنترل کرده و از کوره در نروید. شما نیز اگر زود از کوره در می روید ؛ این کار را انجام دهید تا پشیمانی سراغتان را نگیرد.

راهکارهایی برای متوقف کردن عصبانیت



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1397
ذکری معجزه گر برای افزایش رزق و روزی

حدیثی از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) را در ادامه می خوانید.

ذکری معجزه گر برای افزایش رزق و روزی

به گزارش افکار نیوز ، پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) می فرمایند:

هر کس هر روز صد بار بگوید " لا اله الا الله الملک الحق المبین "  توانگری به او جلب می شود و فقر و مستمندی از او دفع می گردد و در دوزخ بر او بسته شده و در بهشت به رویش باز می گردد.



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1397
به فرموده امام علی(ع) این افراد شیرین ترین زندگی را خواهند داشت

                             

به فرموده امام علی(ع) این افراد شیرین ترین زندگی را خواهند داشت

به گزارش افکار نیوز ، امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام فرمودند :

 إنَّ أهنَأ النّاسِ عَیشا مَن کانَ بِما قَسَمَ اللّه ُ لَهُ راضِیا.

 گواراترین زندگى را کسى دارد که به آنچه خداوند براى او قسمت کرده است، خشنود باشد.



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1397
چگونه یخ مرغ را باز کنیم؟

برای باز کردن یخ مرغ قصد داریم روشی سریع و سالم را به شما پیشنهاد کنیم که بسیار کاربردی و عالی می باشد.

چگونه یخ مرغ را باز کنیم؟

اگر می خواهید مرغ بپزید و برای پخت عجله دارید راهی است که بدون استفاده از مایکرو ویو عمل کنید ، راهی که سالهاست خانم های خانه دار از آن استفاده می کنند و خطرات ایجاد شده در روش باز کردن یخ مرغ به وسیله ی مایکرویو را ندارد و تنها به مقداری آب البته سرد نیاز دارد. باز کردن یخ مرغ

ذوب کردن مرغ منجمد داخل ظرف آب

این روش سریع که در اغلب آشپزخانه های حرفه ای استفاده می شود بهترین روش است و ۲۰ تا۳۰ دقیقه طول می کشد تا مرغ یخ زده ذوب شود.

کاسه یا ظرف بزرگی را با آب سرد پر کنید ( کاسه سالاد )

طوری که مرغ کاملا زیر آب باشد. به طور منظم آب را با آب سرد تازه تعویض کنید . اگر در همان لحظه خیلی مشغول هستید، اجازه دهید قطره کوچکی از آب سرد از بالا جاری باشد.

از آب داغ استفاده نکنید چون خطر را افزایش میدهد در حالی که داخل آن هنوز یخ زده است ، و بیرون آب شده (حیطه خطر) دمای ۴۱تا۱۳۵ درجه فارنهایت است دمایی که در آن باکتری ها بیشتر رشد می کنند و غذا را به خطر می اندازند.

وقتی تکه های مرغ به اندازه کافی از یخ زدگی درآمدند از هم جدا می شوند،. بقیه آب شدن سریع تر خواهد بود. فرآیند را ادامه دهید تا اینکه یخ گوشت کاملا ذوب شود. اگر مرغ کامل دارید ، مطمئن شوید آب سرد در داخل آن رفته و از خارج و داخل از یخ باز می شود.

بنابراین زمانی که از آب خنک، قابل شرب در دستشویی و شست وشو استفاده می کنید، به سرعت مرغ در حال ذوب شدن است ( و هر گوشت دیگری به طور کلی ) با آب جاری کاملا خوب ذوب می شود.

نکته: برای جلوگیری از رشد باکتری ها، مرغ تان را بلافاصله بعد از ذوب شدن بپزید و هرگز غذاهای ذوب شده را دوباره منجمد نکنید



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397
چربی سوز ترین شربت خانگی دنیا

امروزه چاقی یکی از معضلات بزرگ جوامع می باشد که افراد درگیر یافتن راهکارهای مختلف برای سوزاندن چربی می باشند. یکی از راه های سوزاندن چربی نوشیدن شربت خانگی است.

‍ ⁩چربی سوز ترین شربت خانگی دنیا

نوشیدنی های مختلفی برای سوزاندن چربی وجود دارد که هرکدام با مواد خاصی تهیه می شوند که خواص مخصوص به خودش را دارد. دراین بین شربت های چربی سوزی وجود دارد که بسیار موثر تر از شربت های چربی سوز دیگر هستند. ما در اینجا ‍ ⁩چربی سوز ترین شربت خانگی دنیا را به شما معرفی میکنیم.

‍ ⁩چربی سوز ترین شربت خانگی دنیا

این شربت را باید یک ساعت قبل از خواب مصرف کرد. این نوشیدنی از آبلیموی تازه به همراه سبزی جعفری، دارچین، سرکه، یک قاشق چای‌خوری زنجبیل و یا عسل تشکیل شده است که باید آن را با دستگاه همزن به یک محلول یکدست تبدیل کرد.

این معجون می‌تواند در طول شب تمامی چربی های ناشی از مواد غذایی را که افراد در طول روز خورده‌اند ذوب کند و باعث تناسب اندام بدون نیاز به انجام کار خاص یا فعالیت ورزشی شود. چربی‌های سخت برای ذوب شدن مانند چربی اطراف شکم، ران پاها و چربی های اطراف بافت عضلات، با استفاده از این نوشیدنی از بین می رود.

برای اثر بخشی، بهتر است این معجون به تنهایی نوشیده شود. در ادامه گزارش آمده است که این نوشیدنی جایگزین شام شود اما بر اساس توصیه های طب سنتی مبنی بر حذف نکردن شام پیشنهاد این است که با فاصله زمانی میل شود .



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397
بیانات رهبر معظم انقلاب در صدر رسانه های عراق

به گزارش ایرنا، سخنان رهبر معظم انقلاب در روز کارگر و در پاسخ به تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی دوشنبه شب و امروز در صدر خبرهای رسانه های عراق از جمله شبکه های تلویزیونی و خبری الاتجاه، النجبا، الایام، العهد،الغدیر، المسار، بلادی، آفاق، البینه، الاشراق، الفرات، الموقف و الولا قرار گرفت.
همچنین خبرگزاری های مختلف عراق محورهای مهم سخنان رهبر انقلاب را در بخش های خبری خود پوشش دادند.
از جمله این خبرگزاری ها شفق نیوز، وطن نیوز ، المعلومه ، آفاق پرس، الموقف العراقی، کل العراق، المسئله، کنوز مدیا، شفقنا، السیاسه نیوز، اسکای پرس، سومر نیوز و عین العراق هستند.
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین از سوی فعالان فضای مجازی در عراق نیز به شدت مورد استقبال قرار گرفت و کاربران از فرازهای مختلف آن حمایت کردند.
گفتنی است حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دوشنبه در دیدار هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان، با تأکید بر این که آمریکایی ها تلاش دارند تا با تحریک سعودی ها و برخی کشورهای منطقه آنها را در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار دهند، گفتند: پای آمریکا و برخی کشورهای نظیر آن از منطقه قطع می شود.
اصلی ترین طراحی کنونی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی را جنگ اقتصادی دانستند.
ایشان با تأکید بر این که تنها راه مقابله با این جنگ، حمایت از کالای ایرانی و تکیه بر توانایی ها و ظرفیت های داخلی و چشم ندوختن به بیگانگان است، گفتند: وظیفه دولت و مسئولان، برطرف کردن مشکلات و موانع کارآفرینان و کارگران و افزایش ظرفیت تولید واحدهای تولیدی است و وظیفه مردم نیز تصمیم و عزم جدی برای خرید کالای ایرانی است.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به جنگ، ناامنی و خونریزی ناشی از حضور آمریکا در منطقه تأکید کردند: آن کسی که باید از منطقه غرب آسیا خارج شود، آمریکا است و نه جمهوری اسلامی و همانگونه که چند سال قبل گفتم، دوران «بزن، در رو» تمام شده است.



:: موضوعات مرتبط: رهبری , بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397
ایران در رسانه‌های جهان عرب|هراس در حیفا و تل‌آویو؛ سخنان رهبر ایران کوبنده بود

ادعای نتانیاهو مبنی بر وجود دلایل قاطعانه در ارتباط با تلاش پنهانی ایران برای ساخت بمب هسته‌ای، تمسخر این اظهارات از سوی وزیر امور خارجه ایران و نیز سخنان کوبنده مقام معظم رهبری مهم‌ترین محورهای اخبار مربوط به ایران در رسانه‌های جهان عرب است.

 
ایران در رسانه‌های جهان عرب|هراس در حیفا و تل‌آویو؛ سخنان رهبر ایران کوبنده بود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، تقریباً تمام روزنامه‌های عرب‌زبان منطقه از روزنامه‌های سعودی و اماراتی گرفته تا سوری و کویتی همگی در صفحه اول خود به اظهارات بنیامین نتانیاهو علیه ایران و نیز تمسخر این اظهارات از سوی محمد جواد ظریف اشاره کرده‌اند.

سؤال طنزآمیز از نتانیاهو؟

سخنان نتانیاهو مبنی بر اینکه مدعی شده است از چند هفته پیش دلایل قاطعی در خصوص تلاش پنهانی ایران برای ساخت بمب هسته‌ای به دست آمده است، یادآور سابقه او در ادعاهای مشابه است و شاید با نگاهی طنزآمیز به اظهارات او بتوان گفت که چرا این بار وسیله و یا نموداری برای تفهیم ادعای خود به مخاطبان نداشت.

نتانیاهو در به‌دست گرفتن برخی اشیاء و یا عرضه نمودار برای تفهیم اظهارات خود به مخاطبان سابقه دارد و با این کار با آنان مانند دانش‌آموزی رفتار می‌کند که در تلاش است موضوع را با استفاده از این ابزار به‌خوبی به آنان تفهیم کند.

او در کنفرانس مونیخ با در دست داشتن قطعه‌ای هواپیما، آن را به حاضران نشان داده گفت، "این قطعه‌ای از هواپیمای بدون سرنشین ایرانی است"، یا حدود سه سال پیش در سخنرانی در برابر مجمع عمومی سازمان ملل متحد نموداری را با خود آورده و برای حاضران توضیح داد که ایران در آستانه تولید بمب اتمی است.

فشار نتانیاهو بر آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای

در همین ارتباط روزنامه الاخبار در مطلبی با این عنوان؛ نتانیاهو: "دلایل قاطعانه من" علیه ایران! نوشت: نتانیاهو مدعی شده است که اسرائیل اطلاعات محرمانه مربوط به تلاش پنهانی ایران برای توسعه برنامه هسته‌ای به‌منظور ساخت سلاح هسته‌ای را از چند هفته پیش به دست آورده است.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397
سرلشکر صفوی: تهدید کننده‌های ایران آسیب پذیر هستند

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: عوامل قدرت ملی ما نسبت به عوامل قدرت ملی عربستان برتری دارد و عربستان ظرفیت ایجاد تهدید علیه ایران ندارد.

سرلشکر صفوی: تهدید کننده‌های ایران آسیب پذیر هستند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در اجتماع دو هزار نفری دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که به منظور آشنایی دانشجویان با دفاع مقدس و معارف جنگ در مناطق عملیاتی جنوب و به همت هیئت معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی برگزار شد با تشریح عملیات‌های کربلای 4 و 5 و با اشاره به منافع جنگ تحمیلی و سایر جنگهای منطقه برای رژیم صهیونیستی گفت: در جنگ عراق علیه ایران و حمله عراق به کویت در سال 1990  بیشترین منفعت را رژیم صهیونیستی برد و حتی در جنگ یمن و جنگ سوریه که منابع اقتصادی و انسانی مسلمانان به هدر رفت بیشترین منفعت را این رژیم در برقراری امنیت خود بهره برد.



:: موضوعات مرتبط: نظامی , سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397
دستگیری گروه تروریستی در ارومیه
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری یک گروه تروریستی در ارومیه خبر داد.

 به نقل از شهرداری ارومیه، سردار ناصر اصلانی عصر یکشنبه در جشنواره گلهادر ارومیه اظهارداشت: گروهی که قصد داشتند در استان عملیات خرابکارانه انجام دهند و حداقل ۱۰ شخصیت را ترور کنند، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397
درخواست ایران از اینترپل برای دستگیری و استرداد سرکرده گروهک ری‌استارت/
جعفری دولت آبادی دادستان تهران

دولت آبادی گفت: درخواست دادسرای تهران از پلیس بین‌الملل برای دستگیری و استرداد این سرکرده گروهک ری‌استارت، عملاً آن‌ها را در چرخه آزمایش قرار داده است.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، جلسه دادستانی تهران با حضور چهل نفر از قضات زن این دادسرا به، ریاست دکتر جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران برگزار گردید.



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397
نتانیاهو نمایش تبلیغاتی مضحک خود علیه ایران را تکرار کرد

نتانیاهو

  بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک شوی زنده تلویزیونی با نشان دادن تصاویری غیرمستند مدعی شد سازمان‌های اطلاعاتی اسرائیل توانسته‌اند ۵۵ هزار پرونده را درباره تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای به دست آورند!

او مدعی شد این پرونده‌ها به صراحت نشان می‌دهند که ایران پس از برجام نیز برخلاف آنچه می‌گوید به دنبال ساخت تسلیحات هسته‌ای بوده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در این شوی تبلیغاتی تصاویر نامه‌هایی را نشان داد و با انتساب آن‌ها به مقامات کشورمان، مدعی شد این نامه‌ها تلاش ایران برای توسعه قابلیت‌های موشکی و هسته‌ای را نشان می‌دهد.



:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397
رفع بوی بد پا با این چند روش شگفت انگیز!

رفع بوی بد پا با این چند روش شگفت انگیز!

بوی بد پا معظلی است که معمولا گریبان گیر آقایان می شود. بوی بد پا باعث می شود که افراد همیشه از این که مجبور شوند در مکانی کفش خود را در بیاورند استرس داشته باشند. علت ایجاد بوی بد پا رشد باکتریهایی است که  در جاهای مرطوب و تاریک رشد می کنند. در این مقاله راهکارهایی برای از بین بردن بوی بد پا ارائه می گردد.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397
رئیس مجلس با «امیر موسوی» دیدار و گفتگو کرد

لاریجانی

 
رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) با امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی دیدار و گفتگو کرد.



:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397
فتنه روباه پیر بر ضد ایران

نخست وزیر انگلیس در تماس تلفنی با رئیس جمهوری فرانسه و صدراعظم آلمان درباه همکاری با آمریکا پیرامون گسترش برجام به سایر فعالیت های ایران از جمله برنامه دفاع موشک بالستیک به رایزنی پرداختند.

فتنه روباه پیر بر ضد ایران

به گزارش افکارنیوز، دفتر نخست وزیری انگلیس امروز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: ترزا می نخست وزیر انگلیس در تماس تلفنی با امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان توافق کردند که برجام باید گسترش یافته و دیگر حوزه های فعالیت ایران از جمله برنامه دفاع موشک بالستیک این کشور را نیز دربر بگیرد.

در بیانیه صادره از سوی دفتر نخست وزیری انگلیس در  این باره آمده است: طرفین تعهد کردند که به صورت تنگاتنگی با آمریکا درباره نحوه مواجهه با فعالیت های بی ثبات کننده ایران از قبیل مسائلی که باید در توافق جدید گنجانده شود؛ به همکاری بپردازند.



:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397
احتمال نوسان 5 تا 6 درصدی دلار 4200 تومانی/پیش بینی نرخ تورم تک رقمی برای سال 97

احتمال نوسان 5 تا 6 درصدی ارز 4200 تومانی/پیش بینی نرخ تورم تک رقمی برای سال 97   ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در برنامه نگاه یک در خصوص اقدامات بانک مرکزی در حوزه پولی و مالی کشور تصریح کرد: اکنون موسسه غیرمجاز فعال در کشور نداریم. تنها 2درصد از سپرده گذاران این موسسات به تعداد حدود 26 هزار نفر تعیین تکلیف نشده اند که سرمایه بالای 300 میلیون تومان داشته اند.

وی ادامه داد: با شناسایی بیشتر دارایی های این موسسات، به تدریج این میزان سپرده گذاران نیز تعیین تکلیف می شوند.

رئیس بانک مرکزی اظهار داشت: با اجرای طرح ضربتی سال گذشته 1 میلیون و 180 هزار نفر وام 10 میلیونی ازدواج گرفتند و امسال هم 20 هزار نفر موفق به دریافت وام 15 میلیونی ازدواج شدند.

سیف در خصوص طرح بازآفرینی بافت های فرسوده گفت:این طرح به تغییر چهره شهر، تحول اقتصادی و اجتماعی کمک می کند. در این طرح 2برابر واحد های خراب شده، مسکن جدید ساخته می شود.



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397
سربازان نماد امنیت هستند/ ولایتمداری باید سرمشق همه جوانان باشد

سربازان نماد امنیت هستند/ ولایتمداری باید سرمشق همه جوانان باشد

  امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجدید میثاق سربازان نمومه نیروهای مسلح با آرمانهای امام خمینی(ره) که صبح امروز در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد، با تبریک روز جوان گفت: ضروری است که امروز که به نام جوان و سرباز جوان نامگذاری شده به این قشر توجه ویژه شود، بر این اساس هر ساله همایشی برگزار میکنیم تا حق این نامگذاری ادا شود.

وی افزود: حضرت علی اکبر (ع) در واقعه عاشورا 18 تا 20 سن داشتند، در طول تاریخ، جوانان بسیاری خود را فدای اسلام کردند، حضرت علی اکبر به سه خصوصیت بصیرت، ولایت‌مداری و شجاعت در واقعه کربلا مشهور هستند و ایشان آگاهانه و با شجاعت ولایتمداری انتخاب کردند.



:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397
استحکام خوبی در حوزه بازدارنگی نیرو‌های مسلح وجود دارد

استحکام خوبی در حوزه بازدارنگی نیرو‌های مسلح وجود دارد

  امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم تجدید میثاق سربازان نمونه نیرو‌های مسلح با بنیانگذار انقلاب که امروز صبح پنجشنبه (۶ اردیبهشت ماه) در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به جشنواره جوان سرباز اظهار کرد: سربازان دفاع مقدس الگویی برای سربازان امروز هستند. 

گلفام با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح با درس گرفتن از سربازان در طول دفاع مقدس جشنواره جوان سرباز را برگزار می‌کند ادامه داد: این جشنواره در نظر دارد به سربازان بگویند که در بین مردم چه جایگاهی دارند تا نقش خود را به عنوان نسل سوم و چهارم پس از انقلاب به خوبی ایفا کنند.



:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397
قدردانی فرمانده نداجا از مسئولان و مردم تهران بابت همکاری در برگزاری اجلاس IONS

قدردانی فرمانده نداجا از مسئولان و مردم تهران بابت همکاری در برگزاری اجلاس IONS

  امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IONS) پیامی به منظور قدردانی ازدست‌اندرکاران و حامیان اجلاس، صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

سم الله الرحمن الرحیم میزبانی شایسته اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند برگ زرینی بر دفتر افتخارات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود و هم اکنون ریاست دوساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اجلاس آغاز و تا سال ۲۰۲۰ نیز ادامه خواهد داشت. بی‌شک این افتخار مرهون همکاری، همدلی، وحدت و ایثارگری شبانه روزی فرزندان برومند این سرزمین است. اینجانب بر خود واجب میدانم ضمن قدردانی از محضر فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی به سبب اوامر داهیانه معظم له، تشکر از دولت جمهوری اسلامی ایران بویژه وزارت امور خارجه، ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهی محترم کل ارتش، وزارت کشور، فرماندهی نیروی انتظامی، رسانه های جمعی اعم از صدا و سیما، خبرگزاری ها و مطبوعات، سازمان میراث فرهنگی، شهرداری تهران، مسئولان و عوامل هتل اسپیناس پالاس و سایر ارگانهای لشکری و کشوری که با حمایت‌های بی‌دریغ زمینه اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در بین کشورهای شرکت کننده اجلاس فراهم آوردند، صمیمانه مراتب سپاس خود را اعلام و از حضور ملت شریف ایران اسلامی به ویژه شهروندان تهران بزرگ به دلیل مزاحمت های ایجاد شده در حین برگزاری اجلاس صمیمانه تشکر می کنم. والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش دریادار حسین خانزادی

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397
میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مبارک

 

متن تبریک روز جوان, اس ام اس میلاد حضرت علی اكبر,

ای سرو بوستان ایستادگی!

ای زیباترین گل باغ حسین! ا

ی جوان رعنا و رشید حسین!

ای علی را یادگار!

ای علی اکبر!

سلام و درود بی پایان بر صورت و سیرت پیامبر گونه ات.


میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مبارک

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : علیرضا
تاریخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397