دیدار شاعران با رهبر انقلاب

در شب ولادت خجسته‌ی کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)، جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.


 



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , رهبری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 31 خرداد 1395
حمایت237 نماینده از بیانات رهبر انقلاب درجمع کارگزاران نظام/ازسخنان مبالغه آمیز درموردبرجام پرهیزشود
سیاست > مجلس - خانه ملت نوشت: ۲۳۷ تن از نمایندگان مجلس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگزاران نظام حمایت کردند.
 
 

 237 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی خانه ملت در بیانیه‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگزاران نظام حمایت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

سپاس خداوندی را سزا است که نعمت رهبری فرازانه شجاع، آگاه و دوراندیش را بر ما ارزانی نمود تا افق خورشید تدبیرش روشنگر راهمان باشد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حمایت قاطع از سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام و سران قوا مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دولت، مجلس و قوه قضاییه را به نکات زیر که الهام گرفته از فرمایشات رحمت‌آمیز مقام معظم رهبری است را یادآوری می‌کنیم.

کارگزاران با شناخت ظرفیتهای عظیم کشور برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی برای حل مشکل اساسی رکود بیکاری و تحقق اقتصاد مقاومتی را شتاب بخشند و موجب مصونیت و اقتدار بیشتر ملت و کشور شوند.

توجه به صنایع کوچک و متوسط، حمایت از شرکتهای دانش‌بنیان، جلوگیری از واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند و یا مورد نیاز کشور نیستند، ‌تبدیل تجهیزات فرسوده  صنایع، توجه به بخش کشاورزی  و تمرکز بر سرمایه‌گذاری برای تولید و صادرات فراورده‌های نفتی به جای خام‌فروشی که می‌تواند باعث تحرک اقتصادی و ایجاد اشتغال شود، باید مورد توجه جدی دولت و مسئولان قرار گیرد.

ما با سپاس فراوان از مذاکره‌کنندگان کشورمان از همه موافقان و مخالفان برجام می‌خواهیم با شیوهایی منصفانه و با بیان محسنات و معایب از هرگونه سخنان مبالغه‌آمیز در مخالفت و موافقت برجام پرهیز نمایند.

ما براساس دستور صریح قرآن کریم مبنی بر وفای به عهد  پیمان تا زمانی که طرف مقابل بر تعهداتش پایبند باشد بر عهدمان و برجام پایبند خواهیم بود و در صورت بدعهدی و پیمان‌شکنی طرف مقابل درسی فراموش نشدنی به پیمان‌شکنان می‌دهیم و استکبار را از نقض پیمانش پشیمان خواهیم کرد.

صنعت راهبردی هسته‌ای باید حفظ و توسعه یابد و قابلیتهای این صنعت و نیروی انسانی توانای آن و امکان رسیدن آن به وضعیت قبلی همواره باید مورد مراقبت و توجه قرار گیرد.

ما در برابر رفتار جنایت‌آمیز و همراه با عناد  استکبار جهانی که موجودیت جمهوری اسلامی ایران بزرگ را نشانه گرفته است، باید براساس فرمان صریح قرآن کریم قدرت ایمانی، ‌اقتصادی، دفاعی، علمی، سیاسی و جمعیتی خودرا افزایش دهیم و با تمام نقشه‌های شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی مقابله کنیم.

حفظ وحدت  و انسجام ملی با وجود همه اختلافها و سلایق گوناگون سیاسی و حمایت و نقد منصفانه توجه ویژه به منافع ملی و روحیه استکبارستیزی باید مورد توجه مردم، مسئولان و گروه‌های سیاسی قرار گیرد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌نماییم که در تحقق رهنمودهای دقیق و راهگشای  انقلابی معظم‌له از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 31 خرداد 1395
رهبری

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: رهبر انقلاب از شخصیت‌های برجسته جهان اسلام هستند

سیاست > نظامی - ایسنا نوشت:رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز به برکت وجود و مدیریت شایسته مقام معظم رهبری، نظام و کشورمان با همان صلابت به پیش می‌رود و ایشان از جمله شخصیت‌های برجسته و ممتاز در جهان اسلام هستند.
 

حجت‌الاسلام والمسلمینسیدمحمدعلی آل هاشم در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی(01)، شخصیت حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) را یک شخصیت ممتاز و کم نظیر در تاریخ بشریت دانست و افزود: ایشان توانستند با اندیشه‌های والای انقلابی و تلاش‌های خالصانه و صادقانه خویش، مسیر تاریخ را دگرگون و سرمنشأ تحولات عظیمی در ایران و جهان شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه ضمن تشریح ویژگی‌های شخصیتی و سیره عملی امام راحل، قاطعیت و شجاعت را از جمله این ویژگی‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: مدیریت آن عزیز در دوران دفاع مقدس باعث شد تا امروز بسیاری از کشورها به جنگ تحمیلی و نحوه مقابله ما با دشمنی که مورد حمایت بسیاری از ابرقدرت‌ها بود به دیده الگو بنگرند و از آن بهره برداری کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی ارتش، آل‌هاشم در ادامه با بیان این که غربی‌ها و عوامل تحت امرشان تصور می‌کردند بعد از ارتحال امام خمینی(ره)کار انقلاب نیز تمام خواهد شد، تصریح کرد: دشمنان انقلاب بعد از پیروزی انقلاب می‌گفتند تا امام خمینی(ره) رهبری این انقلاب را برعهده دارند نمی‌توان این انقلاب را شکست داد فلذا برای یکسره کردن کار انقلاب بعد از ارتحال ایشان برنامه‌ریزی کرده بودند، اما کاری که خبرگان رهبری انجام داد کار بسیار فوق العاده‌ای بود چرا که توانست در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین شخصیت را برای هدایت انقلاب اسلامی ایران انتخاب کند.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اکنون 28 سال از رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) می‌گذرد و ما امروز شاهدیم که به برکت وجود و مدیریت شایسته معظم له نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همان صلابت به پیش می‌رود و ایشان از جمله شخصیت‌های برجسته و ممتاز در جهان اسلام هستند.



:: موضوعات مرتبط: نظامی , رهبری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 31 خرداد 1395
بیانیه وزارت اطلاعات در مورد خنثی سازی عملیات انتحاری تهران
 

بیانیه وزارت اطلاعات در مورد خنثی سازی عملیات انتحاری تهران

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از خنثی سازی اقدام شیطانی تروریست های تکفیری در تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا در  این اطلاعیه آمده است:

به استحضار ملت شريف ايران مي رساند

با ادعيه ي مردم روزه دار و با عنايات خداوندي، يكي از بزرگترين توطئه هاي تروريستي گروه هاي تكفيري وهابي، در روزهاي منتسب به حضرت خديجه كبري (س) كشف و خنثي شد.

در طرح جنايتكارانه ي گروهك ضد اسلامي تروريستي تكفيري، سلسله بمب گذاري هايي در نقاط متعددي در عمق كشور و مشخصاً براي مناسبت هاي پيش رو تدارك ديده شده بود كه با توكل و توسل و فداكاري هاي سربازان گمنام امام زمان (عج) در تهران و چند استان ديگر، اقدامات شيطاني تروريست هاي تكفيري خنثي سازي شد، تروريست ها بازداشت شدند و تعداد بمب هاي آماده ي انفجار و مقادير انبوهي مواد اوليه ي انفجاري كشف و ضبط گرديد.

با توجه به ادامه داشتن تحقيقات ميداني در داخل و خارج از كشور و استمرار بازجويي از تروريست ها، اطلاعات تكميلي به محض فراهم شدن شرايط حفاظتي، به استحضار ملت شريف ايران خواهد رسيد.

سربازان گمنام امام زمان (عج) براي ادامه مسير، شديداً نيازمند ادعيه ي مردم روزه دار، بويژه در ليالي قدر هستند.

روابط عمومي وزارت اطلاعات

 


:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 31 خرداد 1395
میلاد امام حسن (ع)



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 31 خرداد 1395
ميلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)

 

بوی بهشت

عجبا کار مسیحا کند این بوی نسیم بارالها، زکجا می رسد این لطف عمیم
عطر گیسوی پیمبر بود این بویْ مگر یا که از باغ بهشت آید و جنات نعیم
یا رب این معجزه ها از اثر مقدم کیست که چنین باد صبا زنده کند عظم رمیم
مگر از راه رسد شاه جوانان بهشت کاورد بوی بهشت از همه سو پیک نسیم
خاکیان غرق سرورند، چو آید به زمین گوشواری که مزیّن شد از او عرش عظیم
تا که نور «حسن» از منزل «زهرا» سر زد طور ثانی شده آن خانه به موسای کلیم
میزبان گشته خدا و، پی اتمام کرم شد به ماه رمضان جلوه گر آن نور قدیم
برتر از معجز شق القمر این جا بنگر کامد آن شمس ضحی، ماه خدا گشت دونیم
خال رخسار «حسن» نقطه «بسم اللّه» است خلق نیکوش بود معنی «رحمان» و «رحیم»
بحر حلم و کرمش را نبود پایانی چون که او مظهر اسماء «حلیم» است و «کریم»
نار نمرود اگر سرد شد از یمن خلیل به خدا مهر «حسن» سرد کند نار جحیم

 

شناخت مختصرى از زندگانى امام حسن(ع)
پيشواى دوم جهان تشيع كه نخستين ميوه پيوند فرخنده على (ع) با دختر گرامى پيامبر اسلام (ص) بود، در نيمه ماه رمضان سال سوم هجرت در شهر مدينه ديده به جهان گشود.(1)

حسن بن على (ع) از دوران جد بزرگوارش چند سال بيشتر درك نكرد زيرا او تقريباً هفت سال بيش نداشت كه پيامبر اسلام بدرود زندگى گفت.

پس از درگذشت پيامبر (ص) تقريبا سى سال در كنار پدرش امير مومنان (ع) قرار داشت و پس از شهادت على (ع) (در سال 40 هجرى) به مدت 10 سال امامت امت را به عهده داشت و در سال 50 هجرى با توطئه معاويه بر اثر مسموميت در سن 48 سالگى به درجه شهادت رسيد.



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 31 خرداد 1395
بیانیه ارتش به مناسبت سالگرد شهادت دکتر چمران

ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید چمران طی بیانیه ای وی را الگویی ماندگار و نمادی از شجاعت، بصیرت و مقاومت ملت ایران دانست.

به گزارش پارس نیوز، ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید چمران طی بیانیه ای وی را الگویی ماندگار و نمادی از شجاعت، بصیرت و مقاومت ملت ایران دانست.

در این بیانیه آمده است: شهید دکتر مصطفی چمران با روح معنوی و شجاعتی مثال زدنی و نیز درک شرایط مسلمانان در آن دوره، از سنگر علم به جایگاه رفیع جهاد و دفاع روی آورد تا الگویی ماندگار از خود بر جای بگذارد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: دکتر مصطفی چمران در جهت تثبیت جمهوری اسلامی در کشور در روزهای آغازین نظام نوپای انقلاب اسلامی شجاعانه سنگر علم و دانش را رها و به عرصه جهاد روی آورد و در این راه با تشکیل ستاد جنگ ‌های نامنظم گامی مهم در پیروزی رزمندگان اسلام برداشت.

روابط عمومی ارتش در ادامه بیانیه خود تصریح کرده است: شهید دکتر چمران به عنوان الگویی ماندگار، امروز و در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران به مقابله با زیاده خواهی های آمریکا پرداخته و به الگویی در بین کشورهای مسلمان تبدیل شده است می تواند نمونه ای بارز از  خستگی ‌ناپذیری ملت ایران در برابر دشمنان باشد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود ضمن احترام و گرامیداشت نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اعلام می دارد فرزندان غیور ملت در ارتش جهت پاسداشت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مام میهن تحت لوا و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در آمادگی کامل به سر برده و با تأسی به روح شهدای بزرگواری همچون شهید دکتر مصطفی چمران آماده هر گونه جانفشانی می باشند.



:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 31 خرداد 1395
بزرگداشت سالگرد شهادت دکتر چمران

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران در مسجد امام صادق (ع) تهران برگزار شد.

بزرگداشت سالگرد شهادت دکتر چمران
 

بزرگداشت سالگرد شهادت دکتر چمران

بزرگداشت سالگرد شهادت دکتر چمران

بزرگداشت سالگرد شهادت دکتر چمران

بزرگداشت سالگرد شهادت دکتر چمران

بزرگداشت سالگرد شهادت دکتر چمران

بزرگداشت سالگرد شهادت دکتر چمران
 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 31 خرداد 1395
سید کریم محمودی مشهور به پینه دوز

شاید نام « آقا سید کریم پینه دوز» برای شما  نامی آشنا باشد و بسیار از ایشان در بعضی از کتابهایی که درباره تشرف یافتگان به ساحت مقدس امام زمان علیه السلام به چاپ رسیده است به این حکایات برخورد کرده باشید:

« در تهران مرد پینه دوزی بود به نام آقا سید کریم که اکثر علمای اهل معنا معتقد بودند گاهی حضرت بقیة الله الاعظم علیه السلام به مغازه محقر او تشریف می برند و با او می نشینند و هم صحبت می شوند!
نام و شهرت ایشان «آقا سیدکریم محمودی» بود و در گوشه ای از بازار تهران به پینه دوزی و پاره دوزی مشغول بود. به همین جهت مشهور به «آقا سیدکریم پینه دوز» بود.
آقا سیدکریم با وجود آن مقامات ولایی و توحیدی، تا حدودی گمنام بود و در زمان حیاتش فقط خواص و علمای اهل معنای تهران از حالات و مقاماتش باخبر بودند.

نویسنده کتاب گنجینه دانشمندان به پنج نفر از این بزرگان و علمایی که از مقامات و حالات آقا سیدکریم باخبر بوده و به او اعتقاد داشته اند اشاره کرده است؛ بزرگانی که هر یک از آنان در تقوا و زهد و معرفت، زبانزد و معروف و مشهورند. این بزرگان عبارتند از:

مرحوم حاج آقا یحیی سجادی؛
 مرحوم آقا شیخ مرتضی زاهد؛
 مرحوم حاج سیدعلی آقای مفسر تهرانی؛
مرحوم آقا شیخ محمد حسین زاهد،
 مرحوم حاج شیخ محمود یاسری.


ایشان ارادت ویژه ای به حضرت سیدالشهداء (ع) داشتند.
 نقل است آقا سیدکریم پینه دوز همچون آقا و مولایش حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هر روز به صورت دائم در هر صبح و شام دقایقی را به یاد سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام گریان می گشته است و بدون استثناء در طول سال، در هر صبح و شام قطره های اشکی جانسوز از دیدگانش سرازیر می شده‌ است.

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین.

تشرفات آقا سید کریم پینه دوز :

1. زیارت با امام زمان(ع)

2. نان و حلوای بهشتی2. نان و حلوای بهشتی

3.در جستجوی صاحب الزمان(ع)

4. عنایت حضرت ولی عصر(عج) و خانه دار شدن سید کریم

 خبر از فوت



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : شنبه 29 خرداد 1395
فلوجه آزاد شد/ عراق جای شما داعشی ها نیست

العبادی همچنین برنامه بعدی نیروهای عراقی را آزادسازی شهر موصل از چنگ داعش اعلام کرد و از آزادسازی بقایای مراکز استقرار تروریست ها در فلوجه تا ساعاتی دیگر خبر داد."

 
العبادی فلوجه آزاد شد/ عراق جای شما داعشی ها نیست
 


:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : شنبه 29 خرداد 1395
تبریک وزارت خارجه ایران برای آزادسازی فلوجه از داعش
سخنگوی وزارت امور خارجه آزادی فلوجه را تبریک گفت.

 
به گزارش ایسنا، حسین جابری انصاری پیروزی ارتش و نیروهای مردمی و عشایری عراق در نبرد علیه تروریست های تکفیری در شهر استراتژیک فلوجه را به دولت و آحاد ملت عراق تبریک گفت.

 
جابری انصاری ابراز امیدواری کرد دولت عراق به پشتوانه اتحاد ملی و همبستگی گروهها و جریانهای سیاسی و اجتماعی این کشور، به پیروزی های بیشتری در رویارویی همه جانبه با تروریسم و افراط گرایی دست یابد.


:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : شنبه 29 خرداد 1395
روایت اشک‌های خلبان شهید عباس بابایی در محضر امام خمینی(ره)
سردار علی فضلی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جانشین سازمان بسیج مستضعفین درباره خاطره خود از دیدار شهید بابایی با حضرت امام راحل روایت می‌کند:

«آن روزها(سال 1364) ما عملیات بزرگی نداشتیم. شرایط سختی حاکم شده بود و ناگزیر به انجام عملیات‌های کوچک و محدود بسنده کرده بودیم. در آن جلسه، برادر «محسن رضایی» فرمانده سپاه در آن زمان گزارشی خدمت حضرت امام ارئه کرد و امام چند جمله‌ای با این مضمون فرمود که: «عزیزان من! هر شب به دشمن هجمه کنید و خواب را از چشم دشمن بگیرید. به دشمن امان ندهید.»

در همان جلسه، عزیزی را دیدم که در صف اول نشسته و شانه‌هایش می لرزد. چهره‌اش از پشت سر قابل تشخیص نبود. رنگ لباسش قدری با یونیفرم ما تفاوت داشت و موی سرش کوتاه بود. ما آن روزها کلاه نداشتیم، ولی او کلاهی هم بر سر گذاشته بود. با بیانات امام شانه‌هایش می لرزید و داشت به نوعی عشق بازی می‌کرد. من به حال او غبطه خوردم و پیش خود گفتم، خدایا! این کجاست و ما کجاییم. چه احوال خوشی دارد.

حقیقتاً غبطه خوردم، ولی هنوز نمی‌دانستم کیست. یک لحظه نیم نگاهی به اطراف انداخت. دیدم عجب! این کسی نیست غیر از برادر شهیدم، «عباس بابایی»، فرمانده عملیات نیروی هوایی ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران.

جلسه که تمام شد، رفتم جلو و با این عزیز بزرگوار معانقه کردم.

روزی خبردار شدم که اسم‌شان برای زیارت خانه خدا درآمده و باید همراه همسر محترمشان برای حج تمتع شرفیاب شوند، ولی به همسرشان گفته‌اند، شما بروید و حج به جا آورید،من هم انشاءالله در جبهه حج به جا خواهم آورد. شما بروید مکه، من هم می‌روم جبهه.

این اتفاق افتاد و همسرشان عازم مکه شدند. شهید بابایی هم عازم جبهه شدند و روز عید قربان،هنگام انجام عملیات‌های پی درپی و پشتیبانی از رزمندگان اسلام، هواپیمایشان مورد اصابت قرار گرفت و در راه خدا به شهادت رسیدند.»


:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : شنبه 29 خرداد 1395
اسلام سکولار واسلام متحجر

اسلام سکولار واسلام متحجر دو شاخصهی مهم اسلام امریکایی است
 



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 25 خرداد 1395
یازی اندروید

تازه های  این بخش :

بازی گانگستر وگاس (برای اندروید) - Gangstar Vegas 2.5.0 Android

بازی شهرسازی (برای اندروید) - Paradise Island 4.0.5 Android

بازی وین گلوری (برای اندروید) - Vainglory 1.17.1 Android

بازی بوتانیکولا (برای اندروید) - Botanicula 1.0.27 Android

بازی مربیگری فوتبال (برای اندروید) - PES Club Manager 1.3.3 Android

بازی اساسین کرید (برای اندروید) - Assassins Creed Identity 2.5.1 Android

بازی مسابقات سرعت (برای اندروید) - CSR Racing 2 v.1.3.1 Android

بازی مسابقات سرعت (برای اندروید) - CSR Racing 3.5 Android

بازی ماین کرفت (برای اندروید) - Minecraft Pocket Edition 0.14.3 Android

بازی تک تیر انداز (برای اندروید) - Kill Shot 3.0 Android

بازی لیلا (برای اندروید) - Liyla and The Shadows of War 1.0 Android

بازی موتور سواری (برای اندروید) - Highway Traffic Rider 1.5.2 Android

بازی فوتبال استیکمن فوتبال (برای اندروید) - Stickman Soccer 2016 v.1.1.0 A [...]

بازی بهترین شیطان ها (برای اندروید) - Best Fiends 3.2.2 Android

بازی جی تی ای (برای اندروید) - GTA Liberty City Stories 2.1 Android 



:: موضوعات مرتبط: تفریحی و سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 25 خرداد 1395
متن زیبا



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 24 خرداد 1395
بازی مسابقات سرعت

بازی مسابقات سرعت (برای اندروید) - CSR Racing 2 v.1.3.1 Android



دانلود بازی مسابقات سرعت (برای اندروید)

CSR Racing 2 v.1.3.1 Android











پس از استقبال خوب از بازی CSR Racing ، شرکت Natural Motion Games نسخه دوم این بازی را با گرافیک بالاتر و خودرو های قوی تر و زیبا تر ارائه کرده است.



این بازی سبکی مشابه نسخه اول دارد. اما تغییرات بسیار زیادی در محیط بازی و گرافیک آن ایجاد شده است.



بازی CSR Racing 2 یکی از برترین و بهترین بازی های اندروید در زمینه درگ است.



در این بازی مانند نسخه اول بازی شما باید پشت فرمان اتومبیل پر قدرت خود بنشینید و در یک مسیر صاف با رقیب خود مسابقه دهید. چیزی که در این بازی شما را برنده خواهد کرد استفاده هوشمندانه از گاز و ترمز و همچنین استفاده از دنده در زمان مسابقه است.



با برنده شدن در یک مسابقه شما پول دریافت میکنید و با پول بدست آمده میتوانید اتومبیل جدیدبخرید.



گرافیک این بازی بسیار بالاتر از نسخه اول بازی است.


اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: تفریحی و سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 24 خرداد 1395
هیس....



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 24 خرداد 1395
انسانیت



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 24 خرداد 1395
شهاب حسینی

مقدس از جنس جهاد با ناتوی فرهنگی




واکنش شهاب حسینی به توهین های ضدانقلاب




شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص جنگ روانی که علیه تقدیم جایزه‌اش به ساحت مقدس امام زمان(عج) به راه افتاده است، گفت: کوچکترین اهمیتی به این موضوعات نمی‌دهم؛ اگر خداوند بخواهد آتش خشم و غضب و حسد تبدیل به گلستان می‌شود، همانگونه که برای ابراهیم شد.

وی در ادامه بیان کرد: نه تایید این افراد من را خوشحال و نه تکذیبشان من را ناراحت میکند.

پس از دریافت نخل طلای کن توسط شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون ایران، این هنرمند متعهد در نشست خبری فیلم فروشنده این جایزه را به ساحت مقدس امام زمان(عج) تقدیم کرد.

حسینی در این نشست گفت: به خاطر همزمان دریافت شدن جایزه کن با شب میلاد امام زمان (عج)، این جایزه را با کمال احترام و افتخار به آستان مقدس حضرت صاحب الزمان در جمکران تقدیم می‌کنم .

این سخن شهاب حسینی در رسانه ها بازتاب های مختلفی داشت. اکثر مردم دین دار ایران اسلامی از این اقدام تمجید کرده و این کار را برازنده هنرمندی متعهد دانستند.

اما جریان ضد انقلاب مانند همیشه که از هر فرصتی در جهت تخریب انقلاب اسلامی و هنرمندان متعهد به اسلام ناب محمدی استفاده می کند؛ ایجاد جنگ روانی بر علیه این اقدام شهاب حسینی را آغاز کرده است.

 



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 24 خرداد 1395
آموزش ایجاد پیوند در نرم افزار Power Point

آموزش ایجاد پیوند در نرم افزار Power Point
(مربوط به موضوع آموزش ایجاد لینک در پاور پوینت)


آموزش ایجاد پیوند در نرم افزار Power Point






در Power Point میتوان متن ، تصویر و کلید های عملیاتی را با ایجاد پیوند یا Link به دیگر اسلاید ها هدایت نمود. برای این کار کافی است آیتم مورد نظر را انتخاب کرده و از نوار ابزار استاندارد گزینه Insert Hyperlink را انتخاب میکنیم. روش دیگری برای اعمال Link به آیتم ، راست کلیک بر روی آن و انتخاب Hyperlink است.

با انتخاب این گزینه پنجره ای باز میشود که با انتخاب : Existing file or Webpage ، میتوان به سایتهای اینترنتی یا فایلهای موجود در کامپیوتر عمل Link را انجام داد.

گزینه Place in this Document ، لیست اسلایدهایی را که فایل جاری ایجاد کرده است را در اختیار شما قرار میدهد که با انتخاب هر کدام از آنها میتوان لینک به شماره اسلاید مربوطه انجام داد. 



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 24 خرداد 1395
تیم ملی کشتی آزاد قهرمان جام جهانی شد

با برد 3-5 مقابل روسیه
تیم ملی کشتی آزاد قهرمان جام جهانی شد

تیم ملی کشتی آزادایران با نمایشی خوب در دیدار پایانی جام جهانی در لس آنجلس 3-5 روسیه را شکست داد و قهرمان شد.  



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 24 خرداد 1395
رهبری

بیانات مقام معظم رهبری در مراسم بیست‌ و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله)

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا و نبیّنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی آله الاطیبین الاطهرین المنتجبین الهداة المهدیّین سیّما بقیّةالله فی الارضین.

 

 



:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 17 خرداد 1395
والیبال هم در المپیک تاریخ ساز شد

والیبالیست‌ها با کسب مجوز حضور در المپیک ریو به چهارمین تیم گروهی ایران تبدیل شدند که توانستند به المپیک راه پیدا کنند.پیش از این تیم های فوتبال،بسکتبال وواترپلو هم به مسابقات رفته بودند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال ایران با برد 3 بر یک مقابل لهستان جواز حضور در المپیک ریو را کسب کرد. با این حال والیبال بعد از فوتبال، بسکتبال و واترپلو تبدیل به چهارمین رشته گروهی شد که موفق به حضور در المپیک شده است. قبل از این فوتبال در سال‌های 1964، 1972 و 1976 به المپیک راه پیدا کرده بود. بسکتبال هم در سال‌های 1948 و 2008 طعم حضور در المپیک چشیده بود و واترپلو هم به المپیک 1976 مونترال کانادا رسیده بود که حالا والیبال با حضور در المپیک 2016 ریو نام خود را در بین رشته‌های گروهی که موفق به راهیابی به المپیک شده‌اند را ثبت کنند.


1-بسکتبال 1948:ایران با افرادی مثل حسین جبارزادگان بزرگ ومرحوم سرودی که عضو همزمان تیم های ملی بسکتبال وفوتبال بود وابوالفضل صلبی معروف به عمو صلبی در این بازیها شرکت کرد،بین 23 تیم حاضر پانزدهم شدیم.ایران برابر ایرلند برنده شد اما به فرانسه،کوبا(2بار)،مکزیک وکانادا باخت ودر بین آسیایی ها بالاتر از همه ودر کل در رتبه پانزدهم ایستاد.


2-فوتبال 1964 توکیو:ایران برای درخشش در بازیها ابزار کامل را داشت اما یک اختلاف داخلی باعث شد ستارگان برتر ما یعنی رنجبر،همایون بهزادی وشیرزادگان به مسابقات نرفته وافراد دیگری هم محروم شوند،ایران در این بازیها با مکزیک 1-1 کرد اما برابر آلمان شرقی 4-0 ومقابل رومانی 1-0 باخت وحذف شد.


3-فوتبال 1972 مونیخ:ایران بدون حجازی،مظلومی وکلانی محروم ،با افرادی چون کارگر جم،رشیدی،آشتیانی،خوردبین،اصغر شرفی و...ابتدا 5-0 به مجارستان باخت،سپس برابر دانمارک علیرغم ارائه یک بازی خوب 4-0 باخت ودر بازی سوم برابر برزیل که با دانمارک 2-2 کرده وبه مجارستان 3-2 باخته وشانس صعود داشت 1-0 برد.


4-واترپلو 1976 مونترال:واتر پلو به علت قهرمانی در بازیهای آسیایی 1974 تهران ،نماینده آسیا شد اما عقب بودن شدیدی ایران برابر کشورهای رقیب باعث شد زنگ تفریح باشیم وبرابر شوروی 16-0 وبرابر مجارستان 15-0 ببازیم.برابر ایتالیا ،یوگسلاوی،مکزیک،کوبا،کانادا، واسترالیا هم باختیم وبین 11 تیم آخر شدیم!


5-فوتبال 1976 مونترال:در مسابقات این دوره تیمی خوب وجذاب داشتیم،تیمی که برابر کوبا 1-0 برد وبرابر لهستان قدرتمند 3-2 باخت وبه دور دوم صعود کرد،مسابقات ابتدا قرعه کشی شد وایران حریف لهستان،اروگوئه ونیجریه شد اما تحریم ها گروه بندی را عوض کرد،ایران در دور بعدی به شوروی 2-1 باخت وبین 13 تیم حاضر در بازیها هفتم شد.روشن،پروین،مظلومی،حجازی،قلیچ و... بهترین های ما بودند.


6-فوتبال 1980:درخشش خوب بازیکنان ما در مقدماتی مسکو80 هم ادامه داشت اما حیف که نتوانستیم به علت تحریم بازیها در مسابقات شرکت کنیم.


7-بسکتبال 2008:ایران در مسابقات قهرمانی 2007 آسیا با برد برابر چین ولبنان قهرمان شد ونماینده آسیا در این بازیها بود.تیم ما برابر هر 5 حریف خود یعنی فرانسه،روسیه،لیتوانی،کرواسی وآرژانتین باخت وبه علت تفاضل گل بهتر از تیم ششم گروه دیگر یعنی آنگولا بین 12 تیم یازدهم شد.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 17 خرداد 1395
ويژگي ها و آداب ماه رمضان

فضايل كلي ماه رمضان

در بين ماه هاي سال قمري، ماه رمضان، از قداست و جايگاه ويژه اي برخوردار است چنانكه در دعاي مخصوص آن مي خوانيم:

 

«... و هذا شهر عظمته و كرمته و شرفته و فضلته علي الشهور...»؛ (اقبال الاعمال/24)

«و رمضان، ماهي است كه او را عظمت و كرامت و شرافت، و فضيلت دادي، نسبت به ماه هاي ديگر.»




:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 17 خرداد 1395
رمضان

حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه

نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه مبارک

التماس دعا

 

 

کوله بارت بر بند ، شاید این چند سحر فرصت آخر باشد که به مقصد برسیم

بشناسیم خدا و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم ، میشود آسان رفت

میشود کاری کرد که رضا باشد او .

ای سبک بال ، در دعای سحرت ، هرگز از یاد نبر ، من جا مانده بسی محتاجم



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 17 خرداد 1395
ماه مهمانی خدا رسید

ماه مبارک آمد، اي دوستان بشارت

کز سوي دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نويد رحمت، اي دل ز خواب برخيز

باشد که باقي عمر، جبران شود خسارت

 

امام صادق(ع):

خواب روزه دار عبادت،خاموشي او تسبيح،عمل وي پذيرفته شده و دعاي او مستجاب است."



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 17 خرداد 1395
مهمانی خدا

 

کاش در این رمضان لایق دیدار شوم

سحری با نظر لطف تو بیدار شوم

کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان

تا که همسفره تو لحظه افطار شوم

استشمام عطر خوشبوی رمضان گوارای وجودتان

التماس دعا

 



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 17 خرداد 1395
سالروز قیام 15 خرداد گرامیباد
سالروز قیام 15 خرداد گرامیباد

 

قیام 15 خرداد 42 که در اعتراض به دستگیری حضرت امام خمینی (رض) و در حمایت از نهضت ایشان صورت گرفت این واقعه از نقاط حساس و برجسته تاریخ معاصر ایران است . این قیام حرکت عمومی مردم علیه رژیم ستم شاهی بود که علاوه برآن که شهرهای حساس و پایتخت را در بر گرفت تبدیل به جنبش فراگیر شد ، دانشجویان و دانشگاهیان نیز همراه مردم شدند و در این میان نقش دانشجویان دانشگاه تهران برجسته و قابل ملاحظه است . قیام 15 خرداد در تاریخ مبارزات مردم مومن ایران نقطه عطفی است که رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (رض) و یاری روحانیت در تداوم آن طی یک دوره ، پانزده ساله نقش اساسی داشته است . 15 خرداد روز قیام خونین مردم جان بر کفی بود که به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند و علیه نظام طاغوت مبارزه کردند و 15 خرداد آغاز نهضت مقدس اسلامی است و در سحر گاه 15 خرداد 42 دژخيمان رژیم ستم شاهی به خانه ای حضرت امام (رض) در قم یورش بردند و امام خمینی (ره) که سه روز قبل از آن به مناسبت عاشورای حسینی در مدرسه فیضیه با سخنان کوبنده پرده از جنایات شاه و اربابان آمریکائی و اسرائیلی او برداشته بود دستگیر وبه دور از چشم مردم به زندانی در تهران منتقل کردند و چند ساعتی نگذشته بود که خیابانهای شهر خون قیام فم زیر پای مردان و زنان مسلمان و انقلابی که به قصد اعتراض آمده بودند و به حمایت از رهبرشان فریاد برآورده بودند به لرزه در آمد. همین صحنه در همان روز در تهران و چند شهر دیگر نیز به وجود آمد و مردم ایران با قیام گسترده ی خود نشان دادند که خواستار برقراری حکومت اسلامی و پایان رژیم طاغوت هستند . به روح مطهر و ملکوتی حضرت امام (ره) و شهیدان 15 خرداد درود می فرستیم و رضوان الهی را برای آنان مسئلت داریم .
 
آمین یا رب العالمین


 

 



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1395
ارتحال امام (ره)

 

پیشاپیش رحلت حضرت امام خمینی (رح) بر ملت ایران تسلیت باد!

رحلت امام خمینی

زنده تر از تو کسی نیست، چرا گریه کنیم؛   /مرگمان باد و مباد آن که تو را گریه کنیم   /هفت پشت عطش از نام زلالت لرزید   /ما که باشیم که در سوگ شما گریه کنیم؛   /رفتنت آینه آمدنت بود، ببخش   /شب میلاد تو تلخ است که ما گریه کنیم   /ما به جسم شهدا گریه نکردیم، مگر   /می توانیم به جان شهدا گریه کنیم؛   /گوش جان باز به فتوای تو داریم، بگو   /با چنین حال بمیریم و یا گریه کنیم؛   /ای تو با لهجه خورشید سراینده ما   /ما تو را با چه زبانی به خدا گریه کنیم؛   /آسمانا! همه ابریم گره خورده به هم   /سر به دامان کدام عقده گشا گریه کنیم؛   /باغبانا ! ز تو و چشم تو آموخته ایم   /که به جان تشنگی باغچه ها گریه کنیم

 



:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : پنج شنبه 13 خرداد 1395
روح الله



:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : پنج شنبه 13 خرداد 1395
تاج افتخار

بشنو از چادر كه در توصيف زن 

 

                       تار و پودش با تو مي گويد سخن

 

تار و پودم را شرافت تافته

                    تا شرافت را به عصمت بافته

 

در كلاس حفظ تقوا و شرف

                           دختران دُرند و چادر چون صدف

 

بهترين سرمايه زن چادر است

                           ز انكه زن را زينت زن ، چادر است

 

چادر از بهر زنان الزامي است

                           بهر زن بي چادري نا كامي است

 

حفظ چادر در سراي اقتدار

                                  دخترا را هست تاج افتخار

 

حفظ  چادر حفظ دين و مذهب است

                                 شيوه زهرا و درس زينب است

 

حفظ چادر حافظ ناموسهاست

                                 پاسدار حيله جاسوسهاست

 

حفظ چادر نص قران مجيد

                              قفل جنت را بود تنها كليد

 

حفظ چادر سد فحشا مي شود

                                 رو سفيدي نزد زهرا مي شود

 

حفظ چادر چاره ساز كارهاست

                              حافظ گل از هجوم خارهاست

 

حفظ چادر زخمها را مرهم است

                              دست رد بر سينه نا محرم است

 

حفظ چادرالتيام دردهاست

                            سد محكم در بر نامردهاست

                                                    (حسن حیاتبخش)


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : پنج شنبه 13 خرداد 1395
جملات زیبا

خداوند بی نهایت است ، اما به قدر نیاز تو فرود می آید ، به قدر آرزوی تو

گسترده می شود و به قدر ایمان تو کارگشا است .



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : پنج شنبه 13 خرداد 1395

برخي عرفا مي گويند ما هفت بدن داريم. بدن فيزيكي يعني همين كه قابل

 مشاهده است

 اولين بدن ماست.

 اما بدن دوم به بعد را با چشم ظاهر نمي تواني ببيني بلكه يك حس شهودي لازم

 است تا آن را باور كني.

در بدن دوم احساسات و عواطف ما شكل مي گيرند.

اگر تو عاشقي و اگر متنفري از امكان بالقوه بدن دوم استفاده كرده اي.

 اين حالات شرايطي هستند كه از استعداد طبيعي بدن دوم ناشي مي شوند.

 سرچشمة انرژي عشق و تنفر يكي است و اين دو با هم هستند.

 اين كه چرا از يك فرد به خصوص خوشتان مي آيد و از فرد ديگري متنفر مي شويد

 تفاوت آنها در طبيعت ارتعاشات آنهاست.

در مرحله از رشد معنوي تو سعي مي كني از جهت هاي متضاد فراتررويد و اين

 را از ديدگاه ديگري هم مي توان بررسي كرد.

  برخي ذهن را به دو بخش خودآگاه و ناخودآگاه تقسيم كرده اند و بودا آن را

به 360 بخش تقسيم كرده.

احساسي كه نسبت به ديگران داريم به هر دو بخش مربوط مي شود

يعني گاهي با ديدن رفتارها و يا شنيدن حرف هاي يك نفر از او بدمان مي آيد

و گاهي بدون داشتن دليل واضح و مشخصي از كسي بدمان مي آيد و اين حس از

ناخودآگاه ما مي آيد.

بخشي ا زذهن كه حد و مرزي ندارد و در مقايسه با بخش آگاه مثل جنگل در برابر باغچه است.

    بخش ناخودآگاه جايي است كه اگر بتواني به آن دست يابي به كمال خواهي رسيد.

 وقتي از كسي بدت مي آيد از او فرار نكن تو مي تواني به او فكر كني و به

دلايلي كه باعث تنفرت شده بيانديشي.

 اين حس را سركوب نكن فقط به آن فكر كن حتي تظاهر نكن كه متنفر نيستي

با آن مواجه شو و دركش كن



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395

خداوندا !!

هر چند زبانم قاصر تر از آن است که بخواهم شکرت را آنگونه که شایسته است بجای آورم ،

 اما ابزاری جز این زبان الکن ندارم .... تمام سلولهای بدنم هم آوا می گویند ....

                       شکر .......

                                شکر..........

                                            شکر..........

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
فضیلت و اعمال ماه مبارک شعبان

فضیلت و اعمال ماه مبارک شعبان

ماه شعبان ، ماه رسوال اکرم (ص)است ،

پیامبر گرامی اسلام (ص) به این ماه اهتمام ویژه ای داشتند و شبهای آن را به راز و نیاز و

روزهای آن را به روزه می گذراندند.

آنچه بر فضیلت این ماه افزوده است ،ولادت امام حسین (ع) ، حضرت ابوالفضل (ع)،

امام سجاد (ع) و نیز ولادت ولی عصر (عج) است که تمام انبیاء و اوصیا وعده

ظهورش را داده و اعلام کرده اند که جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

اعمال مستحبی این ماه :

1-روزه :

هر قدر که ممکن باشد ،پیابر اکرم (ص)فرمود :

«شعبان ماه من است ،خدا رحمت کند کسی را که مرا به روزه داری در این ماه ،یاری کند ».

امیرموًمنان (ع) نیز فرمد :

« از زمانی که این سخن پیامبر (ص) را شنیدم ، همیشه این ماه را روزه داشته ام .

2-استغفار

استغفار فراوان ،برای هر روز و هفتاد مرتبه گفتن

 جمله « اَستَغفِرُ اللهَ وَاَسئَلُهُ تَوبَه» سفارش شده .

3-صدقه دادن :

4- صلوات فراوان بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاکشان

5-خواندن مناجات شعبانیه

6-احیای شب نیمه شعبان

7-زیارت امام زمان (ع) و یارت امام حسین(ع)

8-دعا کردن.

 

التماس دعا

 



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
آدم.......
نامت چه بود؟
آدم
فرزند؟
من را نه مادری نه پدری، بنویس اولین یتیم خلقت

محل تولد؟
بهشت پاك
 
اینك محل سكونت؟
زمین خاك
 
آن چیست بر گرده نهادی؟
امانت است
 
قدت؟
روزی چنان بلند كه همسایه خدا،اینك به قدر سایه بختم به روی خاك
 
اعضاء خانواده؟
حوای خوب و پاك ، قابیل خشمناك ، هابیل زیر خاك
 
روز تولدت؟
روز جمعه، به گمانم روز عشق
 
رنگت؟
اینك فقط سیاه ، ز شرم چنان گناه
 
چشمت؟
رنگی به رنگ بارش باران ، كه ببارد ز آسمان
 
وزنت ؟
نه آنچنان سبك كه پرم دئر هوای دوست ... نه آ نچنان وزین كه نشینم بر این خاك
 
جنست ؟
نیمی مرا ز خاك ، نیمی دگر خدا
 
شغلت ؟
در كار كشت امیدم
 
شاكی تو ؟
خدا
 
نام وكیل ؟
آن هم خدا
 
جرمت؟
یك سیب از درخت وسوسه
 
تنها همین ؟
همین !!!!
حكمت؟
تبعید در زمین
 
همدست در گناه؟
حوای آشنا
 
ترسیده ای؟
كمی
 
ز چه؟
كه شوم اسیر خاك
 
آیا كسی به ملاقاتت آمده؟
بلی
 
كه؟
گاهی فقط خدا
 
داری گلایه ای؟
دیگر گلایه نه؟، ولی...
 
ولی چه ؟
حكمی چنین آن هم یك گناه!!؟
 
دلتنگ گشته ای ؟
زیاد
 
برای كه؟
تنها خدا
 
آورده ای سند؟
بلی
 
چه ؟
دو قطره اشك
 
داری تو ضامنی؟
بلی
 
چه كسی ؟
تنها كسم خدا
 
در آ خرین دفاع؟
می خوانمش كه چنان اجابت كند دعا...


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
توصیه امام صادق علیه السلام

توصیه امام صادق علیه السلام

به یکی از شاگردان بر اساس تعالیم قرآن

 روزی امام صادق (ع) به یکی از شاگردان خود فرمودند :

«در این مدت که نزد من تعلم نمودی ، چه چیز آموخته ای؟ »

آن شخص عرض کرد :

« هشت مسئله از شما آموختم . امام صادق (ع) فرمودند : « آن هشت مسئله را بیان کم .»

شاگرد بیان داشت :

1.      فهمیدم هر کسی هنگام مرگ ، از آنچه دوست دارد جدا می شود .

 سعی کردم تا دوستم کسی باشد که در وقت مرگ از من جدا نشود ،

بلکه در تهایی مونس من باشد و آن دوست ، کارهای نیک من است ،

چنانکه خداوند در قرآن می فرماید : «هر کس عمل بدی اجام دهد به آن کیفر داده می شود . (نساء /123) »

«و هر کسی از زن و مرد کاری شایسته کند با ایمان به خدا ، آنان به بهشت در آیند

 و به قدر پرده هسته خرمایی به ایشان ستم نکنند . (نساء/124) »

2.      دیدم گروهی به داشتن مال افتخار می کنند و گروهی به نیاکان خود مباهات می نمایند

 و حال آنکه خداوند متعال ، افتخار را در تقوا و پرهیزگاری قرار داده است ،

 آنجا که در قرآن می فرماید : « گرامی ترین شما نزدخدا پرهیزگارتری شماست . (حجرات /13) »

پس کوشش کردم که نزد خدا گرامی و کریم باشم .

3.      دیدم مردم در میان لهو و لعب و هواپرستی غوطه ور هستند ،

 اما از قرآن شنیدم که می فرماید :

«آنان که از خداود ترسیدند و پیروی از هوای نفس ننمودند . بهشت جای آنهاست . (نازعات /40)»

سعی نمودم تا در مقابل خواهش های نفسانی ، ایستاده و جلب رضایت و خوشنودی خداوند نمایم .

4.      دیدم هر کسی که چیز نفیسی به دستش می رسد ،

می کوشد تا آن را در جای امنی در صندوقی گذاشته تا حفظ شود

اما خداوند در قرآن می فرماید :

« کیست که وام به خدا (در راه خدا قرض) بدهد تا خدا چندین برابر به او عنایت فرماید . (بقره /245)»

 من پاداش چند برابر را برگزیدم و صندوقی محفوظ تر از صندوق خد نیافتم .

همت گماشتم که هر چیز نفیس و گرانبهایی که به دستم رسید آن را برای

روز حاجت (قیامت) در صندوق الهی ذخیره کنم

5.      دیدم مردم بر سر رزق و روزی حسادت می ورزند و حال آنکه خداوند در قرآن می فرماید :

 « ما در دنیا رزق و روزی انسات را تقسیم و تقدیر کردیم .(خرف / 32) »

 بنابران بر احدی حسد نبردم و نسبت به مالی که از دستم رفت ، افسوس نخوردم .

6.      برخی ازمردم با بعضی دیگر دشمنی می کنند خداوند در قرآن می فرماید :

 « شیطان دشمن شماست ، شما نیز او را دشمن قرار دهید . (فاطر /6) »

مشغول شدم به دشمنی شیطان و دیگر با مردم دشمنی نمی کنم .

7.      دیدم مردم در راه به دست آوردن روزی بسیار تلاش میکنند (هر چند از راه حرام باشد)

با اینکه خدا در قرآن کریم می فرماید :

«نیافریدم جن و انسان را مگر برای اینکه مرا پرستش کنند ؛ من (خدا) از آنان روزی نخواسته ام

 و طعامی اراده نکرده ام تنها خداوند روزی دهنده تواناست (ذاریات /56 تا 58)»

 دانستم وعده خدا حق است و گفتارش راست ؛ اطمینان به وعده او پیدا کردم

و راضی به گفتارش شدم ،از این راه عطای خداوند دل بستم، و دیگر سراغ روزی ( از راه حرام) نرفتم

و همت را در انجام وظیفه گماتم .

8.      دیدم بعضی از افراد به بدن سالم خود ، اعتماددارند و برخی به مال زیاد خویش دل بسته اند

 و گروهی به افراد دیگر تکیه و اعتماد نموده اند ،

و شنیدم که خداوند می فرماید :

« کسی که تقوای الهی پیشه کند ، خداوند او را از راهی که گمان به آن ندارد ،

می رساند و کسی که به خدا توکل نماید ،

 خدا او را کافی است .(طلاق/2و 3) »

باتوجه به این آیه ها ، به خدا توکل و اعتماد نمودم و از دیگران چشم پوشیم .

امام صادق (ع) فرمودند :

«احسنت ،به خدا سوگند ، تعالیم تورات ، انجیل ، زبور ، قرآن و دیگر کتب آسمانی به

 این هشت مساله بر می گردد.»

المواعظ العدیه ،ص208



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395

رسول خدا صلي الله عليه و آله فرمود: محبّت من و محبّت اهل بيـت من در هـفت جا كـه هراس آنها بسيار بزرگ است، سودمند است:

1 ـ هنگام مرگ،

2 ـ در قــبر،

3 ـ هنگام برانگيخته شدن،

4 ـ هنگام دريافت نامه اعمال،

5 ـ هنگام حسابرسى،

6 ـ هنگام سنجش اعمال،

7 ـ هنگام عبور از صراط.

امالى صدوق، ص 18



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 9 خرداد 1395

Encrypt فایل ها در ویندوز یکی از قوی ترین و خطرناک ترین حالات محافظت فایل ها می باشد. ما در این مقاله برای شما راه حلی برای بازیابی این اطلاعات و فایل ها بیان می کنیم و یک امر محال و غیر ممکن را برای شما ممکن و شدنی می کنیم. این معزلی است که حتی خیلی از بزرگان در حل آن مانده اند. اما این مقاله شما را برای بازیابی این گونه فایل ها مدد می کند.

 

برای حفاظت از اطلاعات شخصی در کامپیوتر، در ویندوز ۷ و ۸ و سایر ویندوزها، شیوه ای هست که علاوه بر کارایی بسیار قوی آن در حفاظت از فایل ها، عملی بسیار خطرناک می باشد که امکان دارد این شیوه ی حفاظت اطلاعات، منجر به هرگز بازیابی نشدن فایل های شما شود.

اما نگران نباشید و ترس به خود راه ندهید، چرا که ما شیوه ای را برای شما بیان می کنیم که به راحتی می توانید این فایل های حفاظت شده را بازیابی کنید.

ابتدا شیوه ی این حفاظت اطلاعات فایلی را برایتان بیان می کنیم :

در ویندوزها وقتی روی فایل راست کلیک کنید و روی گزینه ی Properties کلیک کنید، پنجره ای برای شما نمایان می شود. در سربرگ General، در قسمت پایین سمت راست، دکمه ای هست که روی آن نوشته : Advanced. وقتی روی این دکمه کلیک کنید، پنجره ای باز می شود که دارای چهار گزینه دارای مربع انتخابی است. آخرین گزینه به اسم Encrypt Contents to Secure Data می باشد. اگر شما تیک این گزینه را بزنید و دکمه ی Ok را کلیک کنید، بعد دکمه ی Aplly را فشار دهید، پنجره ای باز می شود که از شما می خواهد تمام فایل های این پوشه را Encrypt کنید یا فقط همین پوشه را. اگر گزینه ی All را تیک بزنید، تمام فایل های پوشه به رنگ سبز درمی آیند و اگر گزینه ی Only را تیک بزنید، فقط پوشه به رنگ سبز درمی آید.

با اعمال این عمل، فایل های شما را اگر کپی کنید و در ویندوز دیگر نمایش دهید، هرگز باز نمی شوند و حتی گاهی وقت ها نمی توان آنها را حتی کپی کرد. این فایل ها فقط و فقط در همین آیکن کاربری قادر به باز شدن هستند. یعنی حتی اگر یک آیکن کاربری دیگر برای ویندوز بسازید، در آن آیکن نمایش داده نمی شوند.

فرض کنیم ناخواسته ویندوز مشکل پیدا کرد و شما ویندوزتان را عوض کردید و بعد متوجه شدید فایل هایتان را نمی توانید باز کنید و حتی نمی توانید کپی کنید. از قوی ترین نرم افزارهای بکاپ گیری استفاده می کنید و ولی فایده ای ندارد و باز هم فایل های شما درست نمی شود. حتی اگر با قوی ترین نرم افزارهای بازیابی بخواهید فایل هایتان را بازیابی کنید، باز متأسفانه فایل هایتان بازیابی نمی شوند و اگر بشوند، باز هم غیر قابل باز شدن و غیر قابل استفاده شدن هستند.

حتی اگر شما در این ویندوز جدید روی فایل راست کلیک کنید و به همان منوی Encrypt بروید، و تیک را بردارید و Aplly و Ok کنید، تنها پوشه ی فایل ها برای شما برگشت داده می شود و فایل ها هنوز سبز رنگ هستند و هرگز درست نمی شوند.

اما نگران نباشید و هرگز به خاطر این سهل انگاری عصبی نشوید و خود را ناراحت نکنید. ما شیوه ای ساده را برای شما بیان می کنیم تا بتوانید به راحتی آب خوردن فایل هایتان را بازیابی کنید.

قبل از این که این مطلب را بیان کنم، خاطر نشان می کنم که من همین مسأله را در برنامه ی تلویزیونی «به روز» مشاهده کردم که بیان می کردند در صورت خرابی ویندوز و از کار افتادن ویندوز هیچ راهی برای بازیابی اطلاعات و فایل های شما وجود ندارد. من قبلاً به این مشکل گرفتار شدم، اما خوشبختانه بعد از ماه ها خداوند راهی جلوی من قرار داده تا بتوانم مشکل این گونه فایل ها را برطرف کنم.

اما راه پیشنهادی ما :

۱ قبل از هر چیزی شما باید ویندوزتان را به ویندوز ایکس پی تغییر دهید، یا اگر دوست ندارید ویندوزتان را عوض کنید، هاردتان را مانند وصل کردن فلش، به کامپیوتری که ویندوز ایکس پی دارد، وصل کنید.

۲ مرحله ی دوم این است که روی درایوی که فایل های محافظت شده ی رنگ سبز شده در آن وجود دارند، راست کلیک کنید و روی منوی Propertis کلیک کنید. به سربرگ Tools بروید و روی گزینه ی BackUp New… کلیک کنید. در پنجره ی باز شده، روی دکمه ی Next کلیک کنید. در پنجره ی باز شده گزینه ی اول : Back Up Files and Settings به صورت اتوماتیک تیک خورده. دست نزنید و روی دکمه ی Ok یا Next کلیک کنید.

در پنجره ی بعدی از شما می خواهد که مکان بکاپ را انتخاب کنید. و گزینه ی چهارم را که نوشته Let me choos what to Back Up انتخاب کنید. و Desktop را انتخاب کنید. دکمه ی Ok یا Next را بزنید. در صفحه ی بعد در کادر سمت چپ، درایو یا فایل های محافظت شده رنگ سبز شده را انتخاب کنید. حال دکمه ی Ok یا Next را بزنید.

پنجره ای باز می شود که مشغول بکاپ گیری درایو یا فایل های شما می شود.

بعد از اتمام درایو یا فایل های بکاپ شده به صورت فایل فشرده در Desktop نمایان می شوند.

تبصره : اگر برای بکاپ گیری خود درایو را کامل بکاپ گیری کنید، بازیابی فایل های شما صددرصد خواهد شد و اگر فایل های به تنهایی باشد امکان دارد بازیابی شوند یا نشوند.

۳ حال که درایو را بکاپ گیری کردید، همان درایو را فقط و فقط فرمت کنید.

۴ در این مرحله شما روی همان درایوفرمت شده راست کلیک کنید و روی منوی Propertis کلیک کنید. به سربرگ Tools بروید و روی گزینه ی BackUp New… کلیک کنید. در پنجره ی باز شده، روی دکمه ی Next کلیک کنید. در پنجره ی باز شده، تیک گزینه ی دوم : Restore Files and Settings را بزنید Ok یا Next کلیک کنید. اگر ویندوز به صورت اتوماتیک عمل Restore Files را انجام داد بهتر، اما امکان دارد از شما بخواهد که فایل بکاپ گرفته را انتخاب کنید. که از طریق کادر سمت چپ، تیک فایل بکاپ شده را بزنید و بعد Ok یا Next را کلیک کنید.

پنجره ای باز می شود که فایل های بکاپ گیری شما را به همان درایو منتقل می کند. وقتی کار Restore تمام شد، به درایو مراجعه کنید می بینید فایل های شما از حالت محافظت شده خارج شده اند و می توانید از آن ها استفاده کنید.

اگر .... اگر برای بار اول این فایل ها بازیابی نشدند، یک بار دیگر همان درایو را فقط و فقط فرمت کنید و همین عمل را دوباره تکرار کنید و صددرصد فایل های شما بازیابی می شوند.

 

نکات بسیار مهم :

برای این که شما از این شیوه بتوانید فایل های Encrypt شده را صددرصد به دست آورید، باید نکات زیر را رعایت کنید :

۱ محل ذخیره ی بکاپ درایو جایی باشد که ظرفیت حجم درایو را داشته باشد.

۲ حتماً کل درایو را برای بکاپگیری انتخاب کنید.

۳ تحت هیچ شرایطی، درایو را تغییر اندازه ندهید.

۳ تحت هیچ شرایطی اسم درایو را تغییر ندهید.

۴ درایو را فقط و فقط فرمت کنید.

۵ اگر سایز درایو و اسم درایو موقع بکاپ گیری چیز دیگری باشد و موقع رستارت فایل ها چیز دیگری باشد، خطا می دهد. حتماً باید نام و سایز درایو همانی باشد که موقع بکاپ گیری بود



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 9 خرداد 1395
عملیاتی شدن تانک فلاق در رزمایش بیت‌المقدس 28 ارتش
عملیاتی شدن تانک فلاق در رزمایش بیت‌المقدس 28، امیر سید مسعود زواره‌ای رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش در دومین روز رزمایش بیت‌المقدس 28 و در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه دستاوردهای جدید این نیرو در رزمایش اظهار داشت: در این رزمایش برای نخستین بار تانک فلّاق و گلوله‌های اعلامیه‌ریز توپخانه که جهت عملیات روانی علیه نفرات دشمن کاربرد دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی افزود: همچنین تانک‌بر فوق سنگین پوریا و سلاح تک‌تیرانداز شاهر نیز در این رزمایش مورد استفاده عملیاتی قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش درباره تانک فلاق گفت: این تانک مجهز به اتوماسیون استابلایزر، دوشکا و سلاح 12.7 است؛ که توسط یک خدمه قابلیت هدف گیری و تیراندازی را دارد.

به گفته امیر زواره‌ای این تانک فوق سبک از چالاکی و نسبت توان به وزن فوق‌العاده‌ای برخوردار است و قابلیت این را دارد که در مناطق ذوعارضه با سرعت 100 کیلومتر در ساعت حرکت کند


:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 9 خرداد 1395